Recruitment

Recruitment marketing & landingspagina’s: dé digitale etalage om specifieke doelgroepen te bereiken

14:55 30 minutes Workspace
Jisca Mannessen SerenaJeroen Joosten BluewaveZeb Bellot Bluewave

In de wereld van recruitment marketing spelen landingspagina’s een cruciale rol naast de traditionele werkenbij-websites. Ze vormen het kloppende hart van een effectieve recruitment marketingstrategie, waarin het doel is om jouw doelgroep te bereiken, te boeien en te activeren. Maar wat onderscheidt een landingspagina van een gewone website? En hoe kun je het beste je doelgroep aanspreken en laten converteren? In deze break-out sessie spreekt Jisca Mannessen van Serena CMS, Jeroen Joosten & Zeb Bellot van Bluewave Recruitment. Zij delen hun inzichten en ervaringen, en laten ze zien hoe een doordachte landingspagina kan bijdragen aan het succes van een wervingscampagne.

 

Jisca Mannessen

Jisca Mannessen

Serena

Jisca Mannessen Community Manager, online recruitment specialist bij Serena, hét Candidate Experience Platform. 

Jeroen Joosten

Jeroen Joosten

Bluewave

Jeroen Joosten, als Client Director bij Bluewave, draagt verantwoordelijkheid voor een portfolio aan klanten waarbij hij strategieën ontwikkelt rondom wervingsuitdagingen. Met zijn expertise zorgt hij ervoor dat de behoeften van de klant worden vertaald naar effectieve strategieën.

Zeb Bellot

Zeb Bellot

Bluewave

Zeb Bellot, Senior Campagnemanager bij Bluewave, is een specialist in digitale marketing. Hij adviseert klanten vanuit zijn diepgaande kennis en ervaring en ontwikkelt op maat gemaakte campagnestrategieën die aansluiten bij de specifieke doelen van de klant.

Gelijktijdige sessies