Recruitment

Zo krijg je je recruitment boodschap overtuigend op het scherm

10:20 50 minutes Zaal 8
Jasper Stokvis Stokvis Content

Stokvis Content produceert al meer dan tien jaar televisieprogramma’s voor publieke en commerciële omroepen maar ook video’s voor commercials, sociale media en YouTube content. Ze hebben dus bij uitstek expertise op het gebied van verhalen vertellen, inspireren en in beweging zetten.

Jasper Stokvis gaat in deze workshop in op de vraag hoe je je recruitment-boodschap wervend en overtuigend in beeld brengt, zoals gedaan in het RTL-Z programma How to get noticed.

Jasper Stokvis

Jasper Stokvis

Stokvis Content

Jasper Stokvis is algemeen directeur van Stokkvis content. Zijn bedrijf produceert TV-programma’s als De Grote Tuinverbouwing (SBS6), Professors op Pad. (MAX) en Alleen op een Eiland (NPO2). Maar daarnaast maakt het bedrijf ook branded content video’s, YouTube-series en podcastrs. Bij Stokvis Content werken ongeveer 50 mensen.

Gelijktijdige sessies