Recruitment

Herbert van Hoogdalem

Professional Outsiders

And now for something complety different: Verandering, Verbetering, Verwondering.

Dat krijg je ervan. Als je een hyperintelligente Cultureel Antropologe met sales- & marketingbagage laat samengaan met een veelbekroonde Creative Director uit de reclame die ook wordt ingehuurd als business coach. Dat gaat knetteren. Jeuken. Broeien. Schuren. Ontploffen. En dat is precies de bedoeling: in het door droeve middelmatigheid getergde, door data gegijzelde grijze bedrijfsleven mag wel weer wat reuring. Wat vuur. Wat begeisterung. En vooral: wat creativiteit terug. Zoiets kun je alleen maar ‘Professional Outsiders’ noemen – keihard zakelijk zijn we, en dan alleen vanaf de zijlijn. Beter voor ons, want van een afstandje kunnen we veel dieper je bedrijf in. En beter voor jullie – geloof ons, na 3 maanden max ben je ons wel even zat. Maar: dan kan je de komende 10 jaar wel vooruit. En voorop blijven lopen.