Emerce Retail

Blokker smeedt web en winkel samen tot één klantreis

11:35 30 minutes presentation Zaal 1
Martin van Velzen Blokker

Blokker is zich aan het ontwikkelen tot een relevante omnichannel speler in het retaillandschap. Op basis van de lessen uit het verleden werd het bedrijf opnieuw opgebouwd vanuit de visie dat web en winkel een ijzersterke combinatie vormen. Het gemak van web en de service van de winkel zijn de pijlers onder het vernieuwde Blokker. De winkel is hierbij een troef richting de uitdagingen van het web: retouren, service, beleving, duurzaamheid, en nabijheid. 

Martin van Velzen

Martin van Velzen

Blokker

Martin, afgestudeerd Communicatie Wetenschap aan de Universiteit van Amsterdam, heeft gewerkt bij onder meer Amsterdam RAI en MPG.today. Daarna heeft hij een lange tijd freelance gewerkt voor onder meer AS Watson (Kruidvat, Trekpleister), Action en JUMP! Retail. Sinds 1 juli 2020 is hij in dienst bij Blokker, verantwoordelijk voor merk, campagnes, promo, private label, CRM, loyalty, website en e-commerce.

Gelijktijdige sessies