Emerce Retail

On stage interview: Jochanan Bax over de datascience strategie van Bax Music

15:50 30 minutes presentation Zaal 3
Jochanan Bax Bax Music

Met 4.200.000 klanten, webshops in 8 verschillende landen en meer dan 60.000 producten in het portfolio, is data driven werken eerder noodzaak dan luxe. Jochanan Bax over de datascience strategie van Bax Music, maar ook over omnichannel en de wisselwerking tussen fysieke retail en online retail.

Jochanan Bax

Jochanan Bax

Bax Music

Jochanan Bax richtte in 2003 , samen met zijn broer Nathanael Bax Music op. De on- en offline muziekwinkel telt inmiddels 8 webshops in Nederland, België, Duitsland Frankrijk en Groot Brittannië, Spanje, Italië en Zweden. Bax Music verzendt per jaar ongeveer 1,3 miljoen pakketten en heeft een jaaromzet van 155 miljoen euro. In de winkels, warehouses, call centers en kantoren werken circa 445 medewerkers.

Gelijktijdige sessies