Emerce Retail

Personal Commerce: een winkel die zich automatisch aanpast op hoe jij graag winkelt. De toekomst op het gebied van Product Discovery

13:40 30 minutes presentation Zaal 3
Stefan van Opstal Tweakwise

Iedere individuele shopper heeft eigen voorkeuren om het assortiment van jouw webwinkel te ontdekken: Zo snel mogelijk doelgericht naar het gewenste product? Slimme overzichten met de meest relevante producten voor jou? Geïnspireerd worden o.b.v. wat anderen kochten of aanbevelen? Expert advies om tot een keuze te komen? Of persoonlijke aanbevelingen o.b.v. (omnichannel) voorkeuren en aankoophistorie?

Om tot een optimale klant beleving en conversie te komen heb je een platform nodig dat deze individuele behoeftes kan herkennen en kan voorzien in jouw gewenste routering door de winkel. Breng zo elke shopper in contact met de producten die hij wil kopen.

Stefan zal aan de hand van verschillende omni-channel best-practices uit de top van de Nederlandse e-commerce inzoomen op hoe Tweakwise een gepersonaliseerde reis kan aanbieden aan haar klanten, door middel van haar Omnichannel Merchandising Orchestration Suite.

Stefan van Opstal

Stefan van Opstal

Tweakwise

Stefan van Opstal is CEO en co-Founder van Tweakwise, een Europese marktleider op het gebied van product discovery SaaS technologie. Met haar Omnichannel Merchandising Orchestration Suite bedient Tweakwise nagenoeg de volledige top van de Nederlandse e-commerce. 

Vóór de oprichting van Tweakwise heeft Stefan veel retail praktijk ervaring opgedaan bij o.a. De Bijenkorf, HP, Hans Anders en Sligro.

Gelijktijdige sessies