Emerce Retail

Putting the customer (really) first: data as fuel for personalization!

14:50 30 minutes presentation Zaal 1
Daniel Nokes Ematters

Data, bakken data. En een strategie: de klant écht centraal stellen. Ja, die hebben we ook. En nu? 

Want hoe en welke data gaan we inzetten om ervoor te zorgen dat engagement en conversie KPI’s daadwerkelijk behaald worden? Hoe ontsluiten we de juiste data, welke data zijn relevant, en hoe gaan we vervolgens personaliseren over on- én offline kanalen? Zodat we de consument écht centraal kunnen gaan stellen…

Daniel Nokes

Daniel Nokes

Ematters

Daniel heeft na zijn studies Marketing en Journalistiek inmiddels ruim 12 jaar ervaring opgebouwd aan bureauzijde. Na zich 5 jaar lang te hebben verdiept in data, analyse en technologie (bij MWM2/Crowdtech), heeft Daniel vervolgens 5 jaar gewerkt aan zijn kennis op het gebied van digital marketing (bij The Valley). Sinds ruim een jaar is Daniel Commercieel Directeur bij Ematters, waar zijn achtergrond in data, technologie en marketing perfect samenkomt.

Gelijktijdige sessies