Emerce Retail

What opportunities global marketplaces can bring!

11:15 30 minutes presentation Inn Spiratie
Quintin Schevernels FundaGeert-Jan Smits FlindersItai Gross NADUVI

De stevige opmars van marktplaatsen gaat gepaard met verhalen over grote kansen én felle kritiek. Duidelijk is in ieder geval dat je er als e-commercespeler niet om heen kan. Maar wat heb je er nu eigenlijk aan als multibrand retailer?

Quintin Schevernels

Quintin Schevernels

Funda

For almost 20 years Quintin has been working in executive roles for leading media companies and technology startups. Driving change and/or growth. Starting up businesses, scaling them up or transforming them. Always with a very strong focus on online/digital. Quintin has been working for listed companies (Randstad and Telegraaf Media Groep), companies financed with venture capital (i.e. Layar) and companies owned by private equity (VNU Media). Since 2014 Quintin has become an angel investor and non executive board member. Quintin looked at hunderds of start- and scale-ups and has been engaged as investor, coach and/or advisor with dozens. His main expertise is linked to marketplaces, platforms and SaaS businesses. In the summer of 2018 he added the CEO role at Funda to his activities.

Geert-Jan Smits

Geert-Jan Smits

Flinders

Geert-Jan is oprichter en CEO van Flinders, een design woonwinkel die meer dan 36.000 designmeubels, lampen en woonaccessoires verkoopt in Nederland en België.

Flinders heeft een woonwinkel in Zaandam, een designstudio in Gent, woonwebshops en een Flinders Café in Groningen. Hiernaast is Geert-Jan bestuurslid van INretail. Voorheen was hij oprichter en CEO van Jungle Minds een internetadvies- en ontwerpbureau gevestigd in Amsterdam.

Geert-Jan heeft een voorliefde voor duurzame initiatieven en is investeerder in het jonge interieurbedrijf Occony.

Itai Gross

Itai Gross

NADUVI

Itai is actief in de wereld van (r)etail en merken sinds 2006 en is sindsdien gefascineerd door het spanningsveld tussen vraag en aanbod. In de gefragmenteerde markt van ‘home & living’ met lange supply-chain is overstock onvermijdelijk. Merkeigenaren kampen gemiddeld met 10-40% stilliggende maar vaak kwalitatieve voorraad. De huidige oplossingen om dit te verkopen doen ofwel pijn in de portemonnee of aan het merk.

NADUVI is daarop het antwoord: door de stijlvolle manier waarop producten worden gepresenteerd en geclusterd kunnen consumenten makkelijk zoeken, scrollen, inspiratie opdoen en een selectie aan favoriete producten kopen tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen.

Daarmee is NADUVI hét home & living platform waar een gecureerde, brede selectie, aan hoogkwalitatieve interieurmerken hun afgeprijsde producten direct aan consumenten verkopen. 

Gelijktijdige sessies