eTravel

48,7% meer boekingen bij Oad door een gepersonaliseerde customer journey

15:05 30 minutes presentation NL Studio
Johan Smits YellowgrapeGuido Voorbij Oad

In deze sessie leggen Guido Voorbij en Johan Smits uit hoe ze de volledige customer journey personaliseren bij Oad. Een presentatie met inspirerende voorbeelden en concrete toepassingen. Het resultaat mag er zijn: meer dan 48,7% conversiestijging en een terugverdientijd van 8 dagen!

Johan Smits

Johan Smits

Yellowgrape

Nog voor hij de studiebanken verliet, stortte Smits zich op de wondere wereld van e-commerce. In zijn huidige bedrijf Yellowgrape – samen met compagnon van het eerste uur Rik van den Wijngaard – komt alle ervaring samen. Smits is fervent voorvechter van de strategische benadering, waarbij e-commerce een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering is. Geen halve maatregelen: de kracht zit in de synergie.

Guido Voorbij

Guido Voorbij

Oad

Guido Voorbij is een gepassioneerde marketing en e-commerce specialist met een bewezen track record in het realiseren van omzetgroei door het genereren van kwalitatief verkeer en het verhogen van de conversie.

Gelijktijdige sessies