Travel

Personalisatie in de praktijk: Hoe je van zoekers boekers maakt met een Data Management Platform

11:15 30 minutes presentation Grote zaal
Leonard Blommendaal Shopping MindsKarel Vos Weekendjeweg.nl

In deze duo presentatie deelt Karel Vos het succesverhaal van Weekendjeweg.nl, een reisspecialist op het gebied van korte tussendoor vakanties in zowel hotels als bungalowparken. Leonard Blommendaal legt uit hoe Weekendjeweg.nl de techniek van Shopping Minds inzet om ‘top of mind’ te blijven bij haar klanten.

Leonard Blommendaal

Leonard Blommendaal

Shopping Minds

Door slimme technologieën te verbinden en in te zetten, zorgt Leonard er met het Data Management Platform (DMP) van Shopping Minds voor dat websitebezoekers een persoonlijke beleving ervaren. Wensen en behoeften wordt realtime aangepast en meegenomen in persoonlijke uitingen op de site, in mailings, retargeting en DM. 

Karel Vos

Karel Vos

Weekendjeweg.nl

Karel Vos heeft ruim 30 jaar ervaring in de reisbranche en heeft in 1994 een uniek concept geïntroduceerd om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen de ‘restcapaciteit’ van hotels en bungalowparken te verkopen.

Gelijktijdige sessies