eTravel

Leer de online keuzes van jouw klant begrijpen en beïnvloeden.

11:15 30 minutes presentation NL IJ zaal
Roos van Dam Online Dialogue

Als reisorganisatie wil je dat de beleving van de vakantie al begint bij het organiseren van de reis. Nu steeds meer
reizen online geboekt worden wil je dat het online dialoog net zo goed wordt als het offline dialoog. Kennis over
psychologie en gedrag is hierbij onmisbaar. Hoe helpt psychologie bij het optimaliseren van de online ervaring?
En hoe leuk is het om psychologie te gebruiken om je klant echt te leren kennen?

Roos van Dam

Roos van Dam

Online Dialogue

Als cognitief psycholoog is Roos geïnteresseerd in het menselijk brein en de interactie met de buitenwereld. Ze kan haar nieuwsgierigheid dagelijks kwijt in het onderzoek naar online gedrag. Door te leren van gedrag kunnen we de interactie tussen mens en buitenwereld blijven optimaliseren. Bij Online Dialogue is Roos bezig om gedragsinzichten uit data te halen om specifiek het online gesprek te verbeteren. Naast online gedragsonderzoek staat Roos graag voor
verschillende groepen om psychologische kennis over te dragen door middel van opleiding en workshops.

Gelijktijdige sessies