Update Instagram

‘Sleutels van het Rijks’; de kracht van een Instagram live campagne

14:15 30 minutes presentation The Louis
Nanet Beumer Rijksmuseum

In het live programma ‘ Sleutels van het Rijks’ krijgen BN’ers als Tim Hofman, Eric Corton en Anna Drijver na sluitingstijd de sleutels van het Rijksmuseum. Zij nemen de kijkers mee het museum in en gaan samen op zoek naar bijzondere verhalen. Tijdens elke aflevering kunnen kijkers meedoen en vragen stellen via Instagram Live. De eerste aflevering van ‘Sleutels van het Rijks’ op Instagram live had een organisch bereik van meer dan 10.000 kijkers binnen 24 uur. Reden genoeg voor het Rijksmuseum een vervolg aan deze succesvolle campagne te geven.

Nanet Beumer

Nanet Beumer

Rijksmuseum

Het dichterbij brengen van mensen, door het delen van kennis en inspiratie, daar word ik blij van. Eerder deed ik dat bij startup Kandoor.nl, een peer-to-peer platform dat gewone mensen op een laagdrempelige manier toegang geeft tot financiële kennis en de hulp van professionals. In mijn rol als Hoofd Digitaal bij het Rijkmuseum doe ik dat met kunst en geschiedenis. We vertellen de verhalen van het museum in verschillende kanalen op een manier die mensen inspireert en raakt.

Gelijktijdige sessies