Marketing677Emerce TVDigital FirstAI in Digital Advertising: kosten besparen en creaties lokaliserenMarketing
Innovatie909Emerce TVDigital FirstDe Europese Digitale Identiteit komt eraan: dit moet je wetenInnovatie
Health27,3KRuud HendriksDoorzetters[Podcast] Doorzetters met Eddy van Heel: van bijna dood naar een nieuw levenHealth
Marketing23,4KVincent de WinterWe Are NorthToegankelijkheid betekent gewoon business as usualMarketing
Marketing3.1kEmerce TVDigital FirstDe snelle opkomst van Picnic: van veelbelovende startup tot marktleiderMarketing
Security29,4KKimberly KeenswijkICTRechtDe NIS2 is van kracht: hoe zit het met de verplichtingen voor bestuurders?Security
Artificial Intelligence21,3KRonnie van NieuwenhovenDDMA[DDMO ’24] Deep Dive 3: Nog geen brede toepassing van AI binnen de marketingsectorArtificial Intelligence
E-commerce platforms21,6KMichiel TielemansLab DigitalReplatforming: zo krijg je buy-in van de hele organisatieE-commerce platforms
Sponsored16,8KMike KolmanSalesforceVan acquisitie tot loyaliteit: Hoe Premium Inc. klantrelaties optimaliseertSponsored
Data52,5KRonnie van NieuwenhovenDDMAPodcast Shaping the Future: attributie als key voor marketingstrategieënData
Legal31,8KMelanie van LeeuwenICTRechtEuropese wetgeving rond digitale weerbaarheid: wat is op wie van toepassing?Legal
Marketing47,5KMark van der VliesABN AMRO[DDMO ’24] Deep Dive 2: Soft skills belangrijk in datagedreven marketingsectorMarketing
Agency Cases619Emerce TVDigital FirstWaarom de maakindustrie meer aandacht verdient in digitale transformatieAgency Cases
Artificial Intelligence21,4KAlmar van der StappenVattenfallRetrieval-Augmented Generation en AI: hoe werkt het precies?Artificial Intelligence