Marketing4.8kEmerce TVDigital FirstDe snelle opkomst van Picnic: van veelbelovende startup tot marktleiderMarketing
Security33,9KKimberly KeenswijkICTRechtDe NIS2 is van kracht: hoe zit het met de verplichtingen voor bestuurders?Security
Artificial Intelligence24,7KRonnie van NieuwenhovenDDMA[DDMO ’24] Deep Dive 3: Nog geen brede toepassing van AI binnen de marketingsectorArtificial Intelligence
E-commerce platforms28,3KMichiel TielemansLab DigitalReplatforming: zo krijg je buy-in van de hele organisatieE-commerce platforms
Sponsored17KMike KolmanSalesforceVan acquisitie tot loyaliteit: Hoe Premium Inc. klantrelaties optimaliseertSponsored
Data56,6KRonnie van NieuwenhovenDDMAPodcast Shaping the Future: attributie als key voor marketingstrategieënData
Legal40,4KMelanie van LeeuwenICTRechtEuropese wetgeving rond digitale weerbaarheid: wat is op wie van toepassing?Legal
Marketing48KMark van der VliesABN AMRO[DDMO ’24] Deep Dive 2: Soft skills belangrijk in datagedreven marketingsectorMarketing
Agency Cases1.2kEmerce TVDigital FirstWaarom de maakindustrie meer aandacht verdient in digitale transformatieAgency Cases
Artificial Intelligence22,9KAlmar van der StappenVattenfallRetrieval-Augmented Generation en AI: hoe werkt het precies?Artificial Intelligence
Digital Agencies4.0kEmerce TVDigital FirstHow to: het juiste bureau vinden – een overzicht van soorten en selectiecriteriaDigital Agencies
Venture26,9KRuud HendriksDoorzetters[Podcast] Doorzetters met Ruud Hendriks: de architect achter RTL en EndemolVenture
Sponsored23,1KVeronika SchipperCrystalloidsDe voordelen van een ‘headless’ Customer Data PlatformSponsored
Customer Loyalty28,3KBuckarooAbonnementsmodellen: inzichten en strategieën voor groeiCustomer Loyalty
Composable Commerce11,3KJan GeelenSQLI‘Composable commerce’: alleen zinvol als het waarde toevoegt aan je businessComposable Commerce
Marketing2.2kEmerce TVDigital FirstDe toekomst van de marketeer: van analist naar creatief strategistMarketing