Marketing1.2kEmerce TVDigital FirstDigitale marketing bij KLM: de evolutie en integratie van AIMarketing
B2B Digital12,9KKarsten MarijnissenIncentroEfficiëntie en groei met toekomstbestendige B2B-oplossingenB2B Digital
Data21,7KMonique Hartvelt-ZwanenburgAchmea[DDMO ’24] Deep Dive 1: Datakwaliteit en -beschikbaarheid blijft uitdaging voor marketingorganisatiesData
Search14,2KJurjen van den BroekVMLGoogle’s Product Grids: waarom Merchant Listings belangrijk zijn voor retail succesSearch
E-commerce20,6KHugh FletcherVMLOnderzoek: terugkeer van fysieke winkels en ‘gecomprimeerde’ klantreisE-commerce
Digital Experience Platform11,5KRaymond MuilwijkiOWat maakt een digitaal platform succesvol?Digital Experience Platform
E-commerce platforms1.6kEmerce TVDigital FirstStaaltje marktplaatseconomie: van aanwezig naar winstgevend zijnE-commerce platforms
E-commerce platforms1.9kEmerce TVDigital FirstOnderlinge afhankelijkheid plus verschuivende scopes en deadlines: hoe je de valkuilen in een replatformingtraject vermijdtE-commerce platforms
Composable Commerce24,6KJames SempleSalesforceComposable commerce: flexibiliteit of financieel risico?Composable Commerce
E-commerce platforms4.4kEmerce TVDigital FirstTrends en ontwikkelingen in de e-commerce platforms van 2024E-commerce platforms
E-commerce platforms2.2kEmerce TVDigital FirstKansen en uitdagingen van de Intershop update bij Daily Fresh FoodE-commerce platforms
Strategy21,7KMartijn van der HoedenNo Monkey Business[Podcast] Tech Insider: Emile Peels van ERP-pionier tot succesvolle exitStrategy
Marketing33,3KRonnie van NieuwenhovenDDMAData-Driven Marketing Onderzoek 2024: AI legt kernprobleem met datakwaliteit blootMarketing
Sustainability33,3KPieter BasFundsupStartup Antfarm: zwermtechnologie voor duurzaam afvalbeheerSustainability
Online advertising42,2KGeert HoogeveenTeadsHoe AI zou kunnen helpen Black Friday-records (opnieuw) te verbrekenOnline advertising
E-mailmarketing11,2KLisette BuhrsKoffie- & Wijnvoordeel realiseert vijftig procent groei met hyperpersonalisatieE-mailmarketing