Over Remy

Met 3,5 jaar ervaring in SEA en ±2 jaar ervaring in e-commerce denk ik dat ik mijn waarde kan toevoegen aan jouw bedrijf. Afgelopen jaren heb ik mij gespecialiseerd in Google Search, Shopping, Display en Social Media Advertising (Facebook, Instagram en LinkedIn).

Vaardigheden

SEA Google Shopping Google AdWords Google Analytics Google Tag Manager E-commerce Pay Per Click Advertising Facebook Marketing Instagram Marketing Social media Inbound marketing LinkedIn Marketing Display Ads Doubleclick Email marketing DV360

Talen

Nederlands (Moedertaal of tweetalig)
Engels (Professionele werkvaardigheid)
Duits (Beperkte werkvaardigheid)

Projecten en ervaring

Gradient

Advertising specialist

Als Digital Advertising Specialist bij Gradient ben ik verantwoordelijk voor de strategie, uitvoering en performance van advertising campagnes van klanten.

Naast advertising ben ik verantwoordelijk geweest voor het opzetten, implementeren en inrichten van de marketing automation tool HubSpot.

- Bedenken en uitwerken van strategieën
- Opzetten van data driven campagnes (Google Ads en Social Media)
- Data analyseren en actionable maken
- Data visualisatie op basis van KPI’s
- Google Ads, Facebook en Instagram trainingen
- Automatiseren van terugkerende werkzaamheden
- Gebruik advertising in Marketing Automation

DTG

Online marketeer

SEA Specialist
- Strategie / richting bepalen voor Google Adwords accounts
- Opzetten, managen en optimaliseren van Google Adwords accounts
- Groei realiseren en Google Adwords accounts verder uitbouwen

Project manager Lighstpeed webshops / e-commerce. In deze rol fungeerde ik als schakel tussen klant en de specialisten binnen DTG. Hierin was ik verantwoordelijk voor:
- Wensen en behoeften van klant overbrengen naar het design team & de developers
- Productmigraties
- Instellen Google Analytics
- Tagging en tracking via Google Tag Manager
- Livegang webshop