Over Arthur

Fascinatie en ook talent voor cijfers en getallen was al vroeg aanwezig. De keuze voor techniek was toen al snel gemaakt. Ik werd met de qoute “meten = weten” grootgebracht. Ik gebruikte klant data al sinds 2001 bij Alex om inzicht te verwerven in sales, en dashboards voor MT, verkoop progressie, en bonussenprogramma modellen.

Sindsdien gebruik ik data in diverse rollen om inzicht te krijgen, verbanden te ontdekken, te visualiseren, te democratiseren en om te leren. Voor processen, kanalen, online campanges, customer journey, voor retentie of voor mediainkoop.

Of het klantdata is, proces data of webdata, van sql, excel, dwh, odbc, terradata, bigqeury, tableau, datastudio, powerbi tot klipfolio. Van data strategie naar een roadmap adv prioriteiten (effort en value).

Zo heb ik bijv. de Proces Innovatie Award van ING in ontvangst mogen nemen.

Vaardigheden

Web analytics Data visualization Data mining Terradata Big Data Data analysis Business intelligence Business analysis Digital Transformation Facebook Marketing LinkedIn Marketing Customer Journey Webmarketing strategy Positioning strategy

Talen

Nederlands (Moedertaal of tweetalig)
Engels (Moedertaal of tweetalig)
Duits (Professionele werkvaardigheid)

Projecten en ervaring

Family Time

Sr Business Analist

Business Analyst voor innovatie project FamilyTime. Verantwoordelijk voor alignment business, IT & Data

Growth Hacking

Growth Hackder

Verantwoordelijk voor digitale groei Tjellens.nl

Visual Radio

Sr Project Management

Verantwoordelijk voor Opstarten, implementeren en live zetten van innovatie Visual Radio bij Talpa Radio (radio10, skyradio, 538 & veronica). Project omvatte 7 afdelingen die ieder een component verantwoordelijkheid hadden. Project succesvol geïmplementeerd. Gekoppeld broadcast + web + app via 1 architectuur & software