Over TIm
Digital marketing die waarde creëert voor klant en bedrijf: doeltreffende oplossingen voor complexe digitale vraagstukken met direct zichtbaar resultaat door slimme en creatieve hands-on aanpak en het bevorderen van samenwerking door (agile) coaching van online, marketing en IT-collega’s.
Vaardigheden
Talen
Projecten en ervaring
ONVZ Zorgverzekeraar
senior online marketeer
Tijdens het ‘zorgseizoen’ medeverantwoordelijk voor het behalen van de instroom- en behouddoelstellingen van het directe kanaal. Daarnaast verantwoordelijk voor het verbeteren van de digitale dienstverlening aan bestaande klanten via de Mijn-omgeving en app (online self-service).
Rabobank Internation Direct Banking
marketing manager & product owner campaigning
Als marketing manager en product owner verantwoordelijk voor het succesvol vernieuwen van zowel de aanpak als de tools gebruikt voor campaigning door de direct spaarbanken in België, Duitsland en Ierland. Daarnaast ook tijdelijk de rol van brand manager waargenomen voor het merk RaboDirect.
ABN AMRO Bank
senior online marketeer Mobiel Bankieren app
Verantwoordelijk voor het verhogen van het aantal gebruikers van de Mobiel Bankieren app én het stimuleren van gebruik onder bestaande app-gebruikers.
Bruna
consultant digitaal en mobiel nieuwe formule
Consultant ten behoeve van een nieuw innovatief winkelconcept: customer journey mapping en interactie per touchpoint vastleggen, de interactie van klanten met en de content op de vele beeldschermen, (het stimuleren van) het gebruik van mobiele devices in de winkel.
Rabobank Nederland
marketing manager online wonen & conceptmanager rabobank.nl
Verbetering resultaten online marketing wonen en aanstelling vast online marketing team wonen. Als conceptmanager verantwoordelijk voor het verbeteren van de user experience van rabobank.nl, grootschalige contentverbetering en het redesign van www.rabobank.nl.
ABN AMRO Bank
senior business developer online
In de rol van senior business developer online verantwoordelijk voor het ontwikkelen van online strategie en beleid voor de zakelijke doelgroep van de bank en de doorvertaling naar concrete projecten.
Nuon
senior online marketeer
Verantwoordelijk voor de online marketing van meerdere producten en diensten van Nuon richting consumenten. Verantwoordelijk voor het behalen van de gestelde sales-doelen met het online kanaal, door de inzet van meerdere bronnen van traffic.
Nederlandse Staatsloterij
senior online marketeer
Als interim manager verantwoordelijk voor de online marketing van Staatsloterij en Dayzers. Primaire doelstelling was het fors verhogen van de verkoopaantallen, maar ook het structureren van de online marketing activiteiten.
Tribal Internet Marketing
director sales & account management (lid MT)
Als MT-lid eindverantwoordelijk voor omzet en klantrelaties. Mede bepalen van de koers en de propositie en doorvertalen naar positie in de markt en bijbehorende marktbenadering. Leidinggeven aan en verder professionaliseren van sales & account management team van 8 FTE.
Nuon
online marketeer consumenten & zakelijk
Online marketing van meerdere producten en diensten van Nuon richting consumenten. Verantwoordelijk voor het behalen van de gestelde doelen met het online kanaal door de inzet van meerdere bronnen van traffic. Voor de zakelijke markt verantwoordelijk voor de online marketing en de site voor alle zakelijke klanten.
Albert Heijn
nieuwe online winkel albert.nl & Mijn ah.nl
Advies en projectmanagement van de ontwikkeling en realisatie van de nieuwe online winkel van Albert waar klanten producten nog makkelijker kunnen vinden en waar Albert nog beter de juiste producten op de juiste plaats in de site kan promoten.
Microsoft EMEA
Intranet HR-medewerkers
Advies over en het daadwerkelijk opzetten van een Intranet-omgeving voor alle HR-medewerkers van de regio EMEA. Dit Intranet is de centrale plaats voor communicatie naar alle HR-medewerkers, maar vormt ook de toegang tot een omgeving waarbinnen teams virtueel kunnen samenwerken.
PGGM
online marketeer consumenten
Verantwoordelijk voor de online marketing en de site voor consumenten. Naast het op de juiste wijze integreren van online in alle marketing- en communicatieactiviteiten, de strategie en het jaarplan opgezet voor e-mailmarketing en de eerste activiteiten uitgevoerd.
Syntens
nieuwe website en Intranet
Projectmanagement voor het inhoudelijk en technologisch vernieuwen van www.syntens.nl én het Intranet van Syntens. Na het opstellen van een functioneel en interactie-ontwerp en het maken van een migratieplan, zijn de nieuwe site en het Intranet gerealiseerd.
Essent
campagneconcept voor Duurzame Energie
Ontwikkelen van een campagneconcept voor Duurzame Energie, met de nadruk op het medium Internet. Het primaire doel was klantbehoud en het werven van nieuwe klanten, secundair doel was het positioneren van Essent als maatschappelijk verantwoord ondernemer.
Hogeschool INHOLLAND
online marketeer inholland.nl & nieuw Intranet
Interim management voor de online marketeer van INHOLLAND.nl en aansturen webteam (5 FTE). Plus projectmanagement voor het inhoudelijk en technologisch vernieuwen van het Intranet.
Microsoft
manager online marketing
Online marketing: adviseren over het inzetten van online als onderdeel van marketingplannen én het opstellen van een lange termijn visie op de inzet van online. Content management inrichten en het aansturen van het webteam voor publicatie (5 FTE).
5D Creatieve Communicatie
projectleider & adviseur nieuwe media
Verantwoordelijk voor het commerciële proces van de nieuwe media unit. Daarnaast verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling en de continuïteit van de nieuwe media unit.