Agis schuift onder ‘rode knop’ van Tele2
Zorgverzekeraar Agis is de tweede adverteerder die op Tele2 TV een interactieve televisieomgeving opent. Kijkers kunnen vanuit de tv-commercial met de spreekwoordelijke rode knop doorklikken naar een Agis-portaal om zich te informeren en offertes op te vragen. Voor het einde van 2006 tekent een derde adverteerder, aldus Tele2-directeur Günther Vogelpoel.
Volgende maand koppelt zorgverzekeraar Agis zijn tv-reclames aan interactieve televisie op het IPTV-platform van Tele2. Tele2 gaat op zijn voetbalkanalen extra reclame maken voor de verzekeraar om tot substantiële effectmetingen te komen van het nieuwe verschijnsel interactieve tv-reclame. UPC is vooralsnog het enige andere tv-bedrijf dat interactie tussen kijker en adverteerder mogelijk maakt.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd