Deel dit artikel
-

Springbok breidt uit naar Zuid-Afrika

Digital agency Springbok sluit een strategische samenwerking met Joe Public South Africa. De partijen vormen een joint-venture en delen marktkennis en vaardigheden.

De joint-venture met gelijke belangen werd eerder deze week aangekondigd. Springbok boort hiermee een nieuwe, grote geografische markt aan.

Het Nederlands-Belgische digital agency werkt al op de Benelux-markt al langer samen met Joe Public.

In een verklaring zeggen de bedrijven: “Deze samenwerking is gericht op het verder versterken van ons creatieve en digitale bereik voor klanten, door onze diverse expertise in CRM, e-mailmarketing, advertentieautomatisering, Salesforce, data-analyse, softwareontwikkeling en SEO samen te brengen”

“Door deze opwindende samenwerking voegen we het beste van Europa samen met het beste van Afrika om een ​​krachtpatser van innovatie en creativiteit te creëren”, zegt Gareth Leck, Group CEO van Joe Public.

Niet ongunstig is, dat Zuid-Afrika in dezelfde tijdzone ligt als Nederland.

Het Afrikaanse team komt onder leiding van Vasilios Varfis en Mia Roets van JoeLabs en Bas Vrijsen van Springbok, die zuidwaarts emigreert.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond