UPC biedt gebruiker meer flexibiliteit

Kabelaar UPC introduceert het UPC Op Maat Pakket. Klanten kunnen vanaf deze week hun eigen combinatie van digitale televisie, internet en telefonie samenstellen.
Steeds meer mensen willen volgens het kabelbedrijf zelf combinatiepakketten met internet, telefonie en televisie samenstellen. Met het nieuwe aanbod komt UPC naar eigen zeggen tegemoet aan het intensievere mediagebruik bij de consument.
Vooral uploaden wordt steeds belangrijker voor de consument. Daarom heeft het goedkoopste en meest eenvoudige UPC Op Maat Pakket sowieso al snelheden van 10 Mbps download en 1,5 Mbps upload.
Het UPC Op Maat Pakket biedt drie internetsnelheden. Respectievelijk met 10 Mbps down / 1,5 Mbps up, 16 Mbps down / 2 Mbps up en voor de veeleisende Internetgebruiker 24 Mbps down / 2,5 Mbps up. Klanten combineren hun internetdienst naar keuze met één van de drie telefoniediensten van UPC: Bellen Standaard, Bellen Avond & Weekend of Bellen Onbeperkt. Om het Op Maat Pakket rond te maken, biedt UPC de keuze uit drie soorten digitale televisie uit haar huidige aanbod: Digitale TV Royaal, Digitale TV Starter met DVR en Royaal met DVR, oftewel de digitale videorecorder.
Het goedkoopste triple play-abonnement kost 39 euro per maand. Voor de duurste variant moet 65 euro per maand worden betaald. Ter vergelijking: ISP Planet in rekening brengt voor zijn ADSL Comfort abonnement, inclusief Internetplusbellen (6 Mb/s downstream, 768 Kb/s upstream), evenveel geld in rekening, alleen dan zonder televisie en onbeperkt bellen naar vaste nummers.
Het al bestaande productaanbod van UPC blijft. Huidige klanten van UPC die een UPC Op Maat Pakket wensen, kunnen contact opnemen met de helpdesk.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
5 Reacties
Christel
Ik zou willen dat ze bij UPC hun administratie eindelijk eens op orde zouden hebben. Sinds ik twee?nhalf jaar geleden naar de VS verhuisd ben, zijn ze ineens bedragen in rekening gaan brengen voor dienstlevering aan het adres waar ik al acht jaar niet meer woon! Toen ik UPC verzocht hiermee op te houden en het geld terug te storten, wilden ze dat alleen doen als ik met een officieel document van de gemeente kan bewijzen dat ik inderdaad niet meer op mijn voorlaatste adres woon. En dat terwijl ik destijds de verhuizing heb dorgegeven om de kabel op mijn nieuwe adres te kunnen krijgen…. Het feit dat ik vijf jaar lang UPC-klant was op een ander adres, en dat er in die periode niets in rekening is gebracht voor de vorige woning geeft volgens UPC niet aan dat ik niet meer op mijn voorlaatste adres woon! Nu moet ik vanuit Amerika dat aan de juiste documenten zien te komen en kan ik niet met UPC via email corresponderen. Ik kan wel een emailbericht via de site versturen, maar op het antwoord kan ik vervolgens niet meer reageren. Misschien ben ik veramerikaniseert, maar dat is toch een klantenservice van lik m'n vestje?
UPC Webcare team
Beste Christel, Allereerst onze verontschuldigingen voor de hierboven beschreven gang van zaken. Indien u uw klantgegevens aan ons stuurt via webcare@upc.nl dan lossen wij deze kwestie graag alsnog voor u op. Met vriendelijke groet, UPC Webcare team
Mathijs
Dit is m.i. een verkapte manier om de prijzen te laten stijgen. Overigens zijn dit volgens mij ook nog eens prijzen ex btw. Voor de rest wel een grappig tooltje. Niet echt transparant. Eenmalig aangemeld kom je toch voor verrassingen te staan.
Patrick
Altijd eng, als UPC iets gaat doen aan hun 'service'.. Het wordt er natuurlijk niet overzichtelijker op voor de klant. Pakketjes, blocks etc etc. In de mobiele branche hebben ze dat allang ontdekt. Het is pure marketing. Ze moeten toch allemaal elk jaar met iets komen. Daar worden die marketing mensen voor betaald. De meeste consumenten zijn echt helemaal niet zo met hun internetaansluiting bezig. Voor 90% van de mensen is het net als stroom. Ze willen gewoon snel internet voor een goede prijs. Maar ja het klinkt goed en het gros denkt dan ook dat ze een betere deal krijgen. Het is voor UPC (en al haar dure marketingmensen) commercieel veel interessanter om pakketjes te verzinnen dan om hun tarieven te verlagen. Maak het nou maar gewoon een stuk goedkoper dan stapt iedereen over. Per saldo veel interessanter. Zo simpel is het!
R de Groot
Zeer mooi zo'n 3 in 1 oplossing die nu dan ook eindelijk bij UPC is maarrr toch spijtig dat de analoge kosten a 16+ euro in kleine letters eronder staan dat maakt het geheel toch wel een stukje duurder. Kan ergens wel begrijpen dat enkele gemeentes andere bedragen betalen maar er moet toch iets op te vinden zijn om eerste je gegevens te selecteren en dat ie dan een ECHTE Totaal prijs uitrekend.