Webwinkel Take IT now herpositioneert
Take IT now, een ICT-webshop, gaat zich meer richten op de kleinzakelijke markt en de bovenkant van de consumentenmarkt.
Commercieel manager Ronald van Rees legt uit dat het bedrijf zich tot op heden puur richtte op de consumentenmarkt in de volle breedte. Daar komt nu meer focus in. “Door de groei en vraag vanuit de kleinzakelijke markt gaat take IT now zich verder richten op deze markt en blijft take IT now de bovenkant van de consumentenmarkt.“
“Om de koers extra kracht bij te zetten hebben wij ons logo en huisstijl aangepast en heeft de webshop een facelift gekregen.“
Take IT now werd in 1998 opgericht door Martijn Hoogeveen en is daarmee een van de oudste webshops van Nederland. De zaak werd in 2008 overgenomen door Aces Direct. Die zegt de omzet sindsdien te hebben doen groeien van drie naar vijf miljoen euro. Hoogeveen richtte vervolgens het bedrijf Icecat op, dat als een van de grote drie wereldspelers productspecificaties levert aan webwinkels en vergelijkingssites.
Foto: Phil Roeder (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond