Performance

Bol.com: Schaalbare personalisatie met Machine Learning | Lessen uit de praktijk

16:10 30 minutes presentation Grote zaal
Esther Elberse Bol.comPim Nauts Bol.com

Pim en Esther van bol.com delen hun visie op een relevante en persoonlijke klantreis, waarbij goede klantsegmentatie de basis vormt. Zij delen hun ervaringen met klantsegmentatie – op basis van Machine Learning – in belangrijke performance kanalen.

Esther Elberse

Esther Elberse

Bol.com

Als thema lead Relevantie binnen het Marketing Innovatie team heeft Esther als doel om de meest relevante boodschap binnen en buiten bol.com te tonen aan (potentiële) klanten. Hierbij werkt zij intensief samen met Data Science en Online Marketing. Hiervoor is Esther SEA & Display team lead geweest bij online marketing bureau Expand Online (DEPT).

Pim Nauts

Pim Nauts

Bol.com

Pim bouwt als Product Owner van de real-time analytics en machine learning teams aan slimme & schaalbare systemen die bol.com relevant voor iedereen maken. Hiervoor werkte hij aan de contentsystemen van bol.com, als e-commercemanager en als consultant.

Gelijktijdige sessies