Performance

Display advertisement: hoe klikoptimalisatie zorgt voor 15% minder sales

10:40 30 minutes presentation Grote zaal
Bram de Jonge AdRoll

Hoe kan je de daadwerkelijke waarde van de marketingkanalen meten? Gebaseerd op zijn jarenlange ervaring in display advertisement, zal Bram laten zien hoe hij data analyseert om de impact van display op de marketingmix te meten. Ontdek de beperkingen van bekende analytische programma’s en leer hoe je deze kan overkomen. Het doel is om een realistisch zicht te krijgen op het effect van display en haar impact op extra sales.

Bram de Jonge

Bram de Jonge

AdRoll

Bram bouwt displaystrategieën om ambitieuze bedrijven te laten groeien. Om de complexe impact van display advertisement inzichtelijk te maken, is een attributie platform noodzakelijk. Echter hebben veel bedrijven deze stap nog niet gemaakt. Hij zal zijn ervaringen delen zodat u een beter zicht krijgt op de impact van uw marketingkanalen, zelfs zonder attributie platform.

Gelijktijdige sessies