Collection
EDAY: de toekomst van digital business, media en tech
Niet de gebruikelijke feiten, maar grensverleggende ontwikkelingen over de toekomst van media, marketing en tech. AI op onontgonnen terrein, voorwaarden voor high performance en ‘digital on steroids’.
Populaire sprekers
Bekijk alle sprekersDaniel Gebler
CTO, PicnicDe snelle opkomst van Picnic: van veelbelovende startup tot marktleider
Hannah Merrett
Head of UX & Content Transformation, RitualsRituals’ contentinnovatie: van contentexplosie tot slimme automatisering
Jeffrey Ploeg
Senior Data Product Manager, OdidoOdido’s geheime transformatie naar nieuw martech datalandschap leest als een avontuur
Iris Groen
Assistent Professor, Universiteit van AmsterdamJe brein uitlezen met AI: hoe werkt dat?
Bianca van Timmeren
Customer Experience Manager, ArrivaCustomer Excellence bij Arriva: realtime klantinzicht en verbeterde reiservaring
Robert Blaauboer
Engineering Program Manager, LoopVan start-up naar wereldwijde speler in vier jaar tijd: hoe manage je hypergroei
Pieter de Ree
CIO - Directeur IT, ARAGARAG versnelt juridisch werk met GenAI: tijdsbesparing en betere klantbeleving in 19 landen
Alexander van den Wall Bake
Business consultant, TNODe Europese Digitale Identiteit komt eraan: dit moet je weten
Merien ten Houten
CxO, media 52Future of journalism: de eerste volledig door AI gegenereerde krant
Marco de Jong
CEO, Experience Fruit QualityVan dataspaghetti naar duurzaamheid: mensgerichte datagestuurde oplossingen
Marcel van Leeuwen
Chief Product and Technology Officer (CPTO | CTO), BasWorldDiscovery-traject versnelt time-to-market bij BAS World
Tim Sommer
Country Manager Netherlands & Nordics, TaboolaAI in Digital Advertising: kosten besparen en creaties lokaliseren
Jan Gerard Gerrits
Co-Founder & CTO, MoveFusies transformeren het agency-landschap: hoe opschaling innovatie en klantwaarde ontsluit
Joacim Jeppesen
CEO, FramnaFusies transformeren het agency-landschap: hoe opschaling innovatie en klantwaarde ontsluit
Vincent de Winter
Regional Manager Benelux, Piwik PROToekomst online analytics: ‘Dat wat je nu nog niet ziet, gaat juist zichtbaar worden’
Anne Derksen
Lead digitale strategie, Perplex DigitalCustomer Excellence bij Arriva: realtime klantinzicht en verbeterde reiservaring
Eva Bosma
People & Ops Lead, XebiaAI in actie: van trends tot toepassingen en een succesvolle start
Remmert Stipdonk
Digital Business Strategist & Founder, fresk.digitalVan dataspaghetti naar duurzaamheid: mensgerichte datagestuurde oplossingen
Rens Pels
Founding partner, Full Force DigitalRituals’ contentinnovatie: van contentexplosie tot slimme automatisering
Danny de Koff
Solution Engineer, FreshworksMensgerichte AI in e-commerce: persoonlijke beleving voor klanten en medewerkers
Leo van Pagée
Workflow Strateeg, EveroVan start-up naar wereldwijde speler in vier jaar tijd: hoe manage je hypergroei
Jens van Kerkvoort
Client Partnerships, AND DigitalDiscovery-traject versnelt time-to-market bij BAS World
Stan Dorgelo
Data Lead, SpringbokOdido’s geheime transformatie naar nieuw martech datalandschap leest als een avontuur
Arno Ham
Chief Technology Officer, Sana CommerceDe Toekomst van B2B Aankopen: Digitale Transformatie en Personalisatie