Collection
Engage 2023
De interactie met je sociaal- en milieubewuste klant is een frictieloze, gepersonaliseerde ervaring. Hoe breng je de dialoog met je klant op gang, en hoe houd je de interactie gaande? Wat doe je met al die geweldige insights? Level up your tactics. Verruk en verras met tech en data.
Populaire sprekers
Bekijk alle sprekersSuzanne Mittendorff
Global Customer Experience Manager, SwapfietsFietsen aanbieden als een dienst
Henriette Setz
Directeur operations/Chief Operations, EssentEssent deelt learnings van de energiecrisis
Milan Voet
Oprichter, STËLZSTËLZ: engagement door guerilla marketing en social media
Bjorn Smulders
Customer Journey Manager, CarglassCustomer Experience bij Carglass
Anouk Butterlin
Projectleider, Stichting AccessibilityLeren van onderzoek naar toegankelijke en gebruiksvriendelijke webshops voor senioren
Lieven Swinnen
Manager Digital, EssentEssent deelt learnings van de energiecrisis
Martijn Simons
General Manager Benelux, Nordics & Emerging Europe, FreshworksDe meerwaarde van AI voor zowel externe als interne klantomgevingen
Martin Melis
Director Solution Consulting, VerintHoe AI en data automatisering van CX een boost geeft in Verint’s Open CCaaS Platform