Update Marketplaces

Marketplaces: Het aanpassen van je Retail strategie

15:20 40 minutes The Louis
Emile Valkestijn NEWCRAFTRutger Wismeyer PepsiCoKarl Janssen Beter BedPatrick Dicker Head of Online Partnerships, WE Fashion

Over optimalisatie, inzicht in klanten en channel management met Emile Valkestijn als moderator.

Emile Valkestijn

Emile Valkestijn

NEWCRAFT

Emile Valkestijn is Head of Marketplaces bij NEWCRAFT in Amsterdam. Hij helpt grote bedrijven met strategie, executie en training om zichtbaarheid en sales te stimuleren op marketplaces zoals Amazon en bol.com. Ook is hij voorzitter van de ShoppingTomorrow expertgroep marketplaces. Een initiatief van thuiswinkel.org.

Rutger Wismeyer

Rutger Wismeyer

PepsiCo

Rutger Wismeyer is European Head of Marketplaces bij PepsiCo en leidt de marketplace activiteiten voor de diverse PepsiCo merken in Europa. Hij is eerder bij bol.com voor meerdere categorieën verantwoordelijk geweest voor het uitbouwen van Verkopen via bol.com. Daarnaast is hij co-voorzitter van de expertgroep Marketplaces van Shopping Tomorrow.

Karl Janssen

Karl Janssen

Beter Bed

Karl, 35 jaar, reeds 15 jaar werkzaam voor Beter Bed in verschillende functies. Na jaren offline winkelervaring twee jaar terug de overstap gemaakt naar online in de vorm van verantwoordelijke voor Marketplaces. Als eerste dedicated op marketplaces heeft Karl deze functie vorm gegeven en aangetoond dat aandacht rendement is. Beter Bed is overtuigd van de kracht van deze partijen zonder dat het direct kannibaliserend hoeft te zijn.

Patrick Dicker

Patrick Dicker

Head of Online Partnerships, WE Fashion

Patrick Dicker is Head of Online Partnerships bij WE Fashion en is een ervaren e-commerce professional met de focus op sales & Business Development. Hij is gespecialiseerd in: online Marktetplaces, Partnerships, Business Development, Retail, E-Commerce, Startups, B2B en Communities.

Gelijktijdige sessies