Update Voice

LIVE DEMO TREIN – Demonstratie eerste projecten Voice – Lessons Learned

11:20 85 minutes presentation NL The Louis
Daan Gönning RabobankIne Stultjens Royal AupingRuben Klerks KLMJeroen de Bakker Talpa NetworkJoeri Nortier FD/BNR

Demonstratie eerste projecten Voice & Lessons Learned

Daan Gönning

Daan Gönning

Rabobank

Daan neemt bezoekers mee in de wereld van digitale transformatie. Zijn ervaring bij vele verschillende bedrijven, de start en het faillissement van Watermelon B.V. en zijn bovenmatige interesse in de digitale wereld maken van Daan een inspirerende spreker. Daan laat je nadenken over de toekomst. Hoe zorg je er voor dat je over vijf jaar nog steeds relevant bent? Welke stappen moet je nu zetten om over vijf jaar nog steeds overeind te staan? Welke middelen zet je daarvoor in? Welke afwegingen maak je, hoe inventariseer je behoeften van je klant en hoe zet je digitale technologieën in voor die klant? Wat zijn de kansen en gevaren? Welke valkuilen kom je tegen, welke drempels ervaar je en wat is uiteindelijk de beste oplossing?

Ine Stultjens

Ine Stultjens

Royal Auping

Ine Stultjens heeft een indrukwekkende track record in de FMCG-branche bij onder andere Sara Lee, Douwe Egberts, Innocent Drinks en Nestlé. Sinds 2016 werkt ze als Head of Marketing en Communications bij Royal Auping.

Ruben Klerks

Ruben Klerks

KLM

Ruben is Social Media manager bij KLM Royal Dutch Airlines. Hij leidt verschillende innovatieve projecten zoals het sturen van vluchtinformatie via WhatsApp en het creëren van bot services voor conversatie platformen. Ruben is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de smart assistant BB (Blue Bot) van KLM. BB is in 2017 gelanceerd en woont in Messenger en Google Assistant. Sinds juli 2018 kan BB klanten helpen met het vinden van vluchten via Google Assistant in het Nederlands en Engels. In aankomende maanden lanceert KLM nog meer Voice Services om klanten op en snelle en frictieloze wijze gespreksmatig te assisteren.

Jeroen de Bakker

Jeroen de Bakker

Talpa Network

Jeroen de Bakker is een ervaren merk transformatie strateeg, een leider op de kruising van creativiteit, business development en strategisch denken. De afgelopen 20 jaar adviseerde hij bekende ondernemingen op het gebied van disruptieve business plannen, merkontwikkeling, e-commerce en startup-denken. Jeroen heeft professionele organisaties opgezet en aangestuurd en daarnaast tijd en geld geïnvesteerd in bedrijven die voorsorteren op de economie van morgen.

Joeri Nortier

Joeri Nortier

FD/BNR

Joeri Nortier is sinds 2016 Product Manager bij BNR Nieuwsradio is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de BNR site, app, Voice en SMART Radio (winnaar).

Gelijktijdige sessies