Industry Wire

Geplaatst door Billink

Billink beste betaalmethode van Nederland

Vandaag is de zestiende editie van de Emerce100 gepubliceerd, waarin Billink 5,50 sterren krijgt. In de categorie payment methods behaalt Billink daarmee de nummer één positie.

Met stip op 1 in de Emerce100

In het jaarlijkse imago onderzoek van Emerce en Motivaction worden alle partijen binnen de e-commerce beoordeeld op de volgende criteria: betrouwbaarheid, flexibiliteit, prijs-kwaliteitverhouding en kennis van de markt. In het onderzoek wordt experts binnen de e-commerce gevraagd om bedrijven inhoudelijk kritisch te beoordelen, waarna de resultaten gewogen worden. Vervolgens worden bedrijven binnen allerlei verschillende categorieën ten opzichte van elkaar gerankt.

CEO Frank Waagmeester: ”Met ons geweldige team hebben we de afgelopen jaren keihard gewerkt om ons product op technisch, financieel en operationeel vlak verder te professionaliseren. Daarbij hebben we de input van onze klanten en partners altijd centraal gesteld. Dit heeft geresulteerd in een flinke aanwas van nieuwe partners en een exponentiele groei in het aantal actieve consumenten. Daarnaast heeft de interne focus op blije klanten tot de hoogste score in klanttevredenheid gezorgd en wordt dit nu ook in de Emerce100 bevestigd. Hier ben ik heel trots op!”

Eerst zien, dan betalen

Dat is waar Billink ook vandaag nog voor staat. Billink maakt achteraf betalen makkelijk en zorgt voor blije klanten.

CCO Danielle Bol: ”Onze focus op de optimale klantbeleving is niet alleen een mooi verhaal maar komt ook écht terug in al onze processen. Alles wat we doen willen we als beste doen en die feedback krijgen we terug van onze klanten. Zij waarderen het gemak van onze systemen en het goede contact met de collega’s. Wij willen dan ook echt een verlengde van de klant zijn.”

Zo vervult Billink haar belofte om het beste achteraf betaalproduct van Nederland te zijn.

Billink maakt achteraf betalen toegankelijk voor heel Nederland

Voor de komende jaren heeft Billink grootse plannen om de beste te blijven en daarnaast te groeien tot de populairste achteraf betaalmethode van Nederland. Een flinke stap in die richting is met de nummer één positie in de Emerce100 zeker gezet. Vanaf vandaag wordt er een nieuwe merk identiteit gelanceerd. Dezelfde betrouwbare service, maar wel in een nieuw jasje. Daarnaast werkt Billink op korte en lange termijn aan een nieuwe strategie, marketingcampagnes en blijven zij het product technisch verder ontwikkelen.

Let op: de bekendmaking van de Emerce100 en het nieuwe logo van Billink zijn nog strikt geheim en dit is daarom nog onder embargo tot donderdag 29 april 09:00.

Over Billink

Billink biedt een innovatieve achteraf betaaloplossing, waarmee zowel particuliere als zakelijke consumenten achteraf kunnen betalen. De achteraf betaaldienstverlener ontzorgt online retailers van acceptatie tot en met incasso. Billink staat al enkele jaren in de top 20 van snelst groeiende fintech bedrijven van Nederland en is ook te vinden in de Deloitte Fast 50 als één van de snelst groeiende tech bedrijven. De achteraf betaalmethode telt inmiddels meer dan 2 miljoen gebruikers en een toekomstvisie gericht op klanttevredenheid en een eenvoudige flexibele integratie.

Disclaimer: Dit bericht bevat vertrouwelijke informatie en is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Indien je als niet-geadresseerde dit bericht ontvangt, word je verzocht direct de afzender hierover te informeren en het bericht met eventuele bijlage(n) te vernietigen. In voorgaand geval is verspreiding, openbaarmaking of gebruik van de inhoud van het e-mailbericht onrechtmatig. Billink B.V. aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, van welke aard ook, die verband houdt met risico’s verbonden aan het elektronisch verzenden van berichten.

 

 

 

 

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht