Industry Wire

Geplaatst door DVJ Insights

DVJ Insights breidt fors uit

Utrecht, 9 maart 2022, DVJ Insights heeft het team de afgelopen maanden flink uitgebreid. Begin maart stelde het internationale marktonderzoeksbureau Ashley Endenburg aan als Finance Manager in het managementteam, Matthias Hallmann als Senior Business Partner in Duitsland, en James Robinson als Client Consultant in het Verenigd Koninkrijk. De groei van het bureau is ook terug te zien in het research team. Naast de benoeming van Emily Lando als Director of Research & Operations in februari, verwelkomde DVJ Insights in de eerste maanden van het nieuwe jaar veel nieuwe enthousiaste research experts.

Marieke van Echtelt, Managing Director DVJ Research Group, zegt: “De afgelopen maanden zijn we enorm gegroeid in alle markten waar we opereren. Om te blijven voldoen aan de continue vraag naar onderzoek is het belangrijk dat we beschikken over de beste mensen. Met de aanstelling van Ashley en Emily is ons managementteam compleet en kunnen we de volgende stap zetten in onze verdere groei. Daarnaast zijn we erg blij met de uitbreiding van ons global consultancy team. De expertise en ervaring van Matthias en James sluit feilloos aan op de werkwijze en ambities van DVJ. De groei in het begin van dit jaar zullen we ook de komende maanden gaan voortzetten. Zo weten we onze klanten ook in 2022 te voorzien van de beste en meest innovatieve onderzoeksoplossingen.”

Ashley Endenburg is een ervaren finance manager. De afgelopen jaren is Ashley werkzaam geweest in finance-, accountancy- en commerciële bedrijven. Voorafgaand aan haar komst bij DVJ Insights werkte Ashley als Finance Manager Nederland bij Polar Electro, en als adviseur bij een accountants- en belastingadvieskantoor. Ashley over haar aanstelling: “Ik heb ontzettend veel zin om bij DVJ aan de slag te gaan. De ambitie van DVJ en de uitdagingen die gepaard gaan met deze nieuwe functie binnen de organisatie spreken mij enorm aan.”

Matthias Hallmann heeft meer dan 20 jaar ervaring in marketingonderzoek. Zijn aantoonbare expertise in een breed scala aan onderzoeksmethoden, projecten voor gerenommeerde merken, business development en het begrijpen van klanten en hun zakelijke doelstellingen is fundamenteel voor zijn succes. Voordat Matthias bij DVJ Insights kwam, werkte hij als Client Officer bij Ipsos. Matthias zoekt graag met klanten naar nieuwe manieren om hun bedrijfsdoelstellingen beter te realiseren: “Het is een kwestie van het begrijpen van de vragen van de klant en het beschikken over diensten die hen echt zal helpen bij het optimaliseren van hun product, reclame en distributie. Binnen het portfolio van DVJ Insights vond ik de expertise en flexibiliteit om het beste te kunnen doen voor mijn klanten”.

James Robinson is een doorgewinterde onderzoeks- en insights professional met ervaring aan klant- en bureauzijde. Hij werkte voor enkele van de grootste internationale merken, met zowel een consumenten- als een zakelijke focus, en heeft ervaring in het toepassen van een breed scala aan methodologieën om bruikbare oplossingen te leveren. Voorafgaand aan DVJ Insights werkte James als VP voor Client Development voor PRS IN VIVO in het Verenigd Koninkrijk en voor bedrijven als Kantar en Nokia. James heeft een passie voor het begrijpen van wat er echt toe doet en het leveren van inzichten en aanbevelingen die een verschil maken: “Ik ben verheugd om me aan te sluiten bij DVJ Insights. Ik kijk er erg naar uit om met klanten te werken en hen te voorzien van de innovatieve oplossingen die DVJ te bieden heeft”.

Over DVJ Insights

DVJ Insights is het marketing research en analytics bureau voor merkgroei. De combinatie van kwaliteit, toegevoegde waarde en passie zorgen ervoor dat DVJ Insights bedrijven helpt om communicatie beter te maken, sterkere merken te bouwen, innovatievere producten en diensten te introduceren en het koopgedrag van mensen beter te begrijpen. DVJ Insights staat bekend om zijn innovatieve aanpak en innovatie die voortkomt uit een intensieve samenwerking met de praktijk en de wetenschap en de bereidheid om echt te luisteren.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht