Adobe introduceert AI-gedreven Agent Orchestrator en Brand Concierge

Las Vegas/Amsterdam, 19 maart 2025 – Adobe presenteert zijn strategie en productaanbod voor agentic AI tijdens Adobe Summit, het event dat draait om digitale ervaringen. Dit omvat Agent Orchestrator, een nieuwe functie binnen Adobe Experience Platform (AEP). Deze functie helpt bedrijven om doelgerichte AI-agents te coördineren. Deze AI-agents kunnen direct met klanten communiceren en dagelijkse werkzaamheden binnen Adobe-applicaties en externe ecosystemen ondersteunen. Dit vergroot de mogelijkheden van creatieve teams, waardoor bedrijven personalisatie kunnen opschalen, nieuwe klanten kunnen aantrekken en de klantbetrokkenheid kunnen verbeteren. Adobe heeft tien doelgerichte AI-agents aangekondigd binnen Adobe’s enterprise-aanbod, waaronder: |
|
Adobe Brand Concierge “Adobe werkt al lange tijd nauw samen met CMO’s, CIO’s en hun organisaties om impactvolle klantervaringen te creëren, gebaseerd op betrouwbare en real-time inzichten,” zegt Anjul Bhambhri, senior vice president of engineering bij Adobe Experience Cloud. “Agentic AI is een grote sprong vooruit die de transformatie van de werkplek zal versnellen. De nieuwste innovaties van Adobe zorgen voor een flinke productiviteitsboost, waardoor professionals meer tijd krijgen voor creatieve ideeën. Tegelijkertijd kunnen marketeers gepersonaliseerde klantervaringen opschalen met AI-agents die speciaal voor hun doelen zijn ontworpen.” |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.