Adyen introduceert nieuwe producten voor fysieke betalingen: multimedia terminal, Tap to Pay op Android en Klarna’s BNPL en Alipay+ wereldwijd

|
Amsterdam, 26 september 2024 – Adyen, het financiële technologieplatform voor toonaangevende bedrijven, presenteert een belangrijke ontwikkeling in het landschap van in-person payments (IPP), ook wel fysieke betalingen. Met deze uitgebreide update verbetert Adyen de betaalervaring voor zowel retailers als klanten. Daarnaast verstevigt het ook Adyen’s visie op continue innovatie op het gebied van betaaltechnologie. Eindeloze branding mogelijkheden “De SFO1 verandert hoe bedrijven met hun klanten interacteren tijdens het aankoopmoment”, aldus Derk Busser, VP Product – Payment Channels bij Adyen. “Modewinkels kunnen bijvoorbeeld met dynamische videocontent hun nieuwste collecties tonen, terwijl klanten zich tegelijkertijd eenvoudig kunnen inschrijven voor loyaliteitsprogramma’s.” De SFO1 stelt bedrijven in staat hun merkbeleving consistent te houden en klanten op een dynamische manier te prikkelen. Tegelijkertijd wordt de toonbank overzichtelijker en kunnen bedrijven hun marketingkosten in de winkel beter beheersen. De SFO1 is eind 2024 beschikbaar in de VS en Europa. Klarna in de winkel en brede uitrol van Alipay+ Tap to Pay op Android in nieuwe regio’s Met Adyen’s Tap to Pay op Android-oplossing kunnen bedrijven elk Android apparaat met Near Field Communication (NFC) transformeren in een veilige betaalterminal. Hierdoor hoeven bedrijven geen traditionele POS-hardware meer aan te schaffen en verlagen ze kosten. Daarnaast biedt het hen meer flexibiliteit bij het accepteren van betalingen, zowel in de winkel en op pop-up evenementen als onderweg. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.