AFAS Software en Holla Advocaten genomineerd voor de B2B Marketing Award 2018
Amstelveen, 19 februari 2018 – Op 15 maart a.s. tijdens het B2B Marketing Forum zullen de 2 genomineerden, AFAS Software en Holla Advocaten, strijden om de B2B Marketing Award 2018. Voor de negende keer organiseert het Forum deze unieke B2B Marketing Award in Nederland.
Succesbeheer: Bereik je belangrijkste klant-DMU om samen de relatie te verbeteren.
In de genomineerde campagne zet AFAS continue en relevante aandacht voor een belangrijke doelgroep van AFAS centraal. Doel van de campagne was om in contact te komen met deze doelgroep en de klantrelatie met hen door de inzet van relevante content te verstevigen.
De jury over de case: “Het AFAS-verhaal is een mooie en complete business case, vanuit een brede bedrijfsuitdaging opgepakt. Men is zich er van bewust dat de gehele organisatie, mensen, processen en afdelingen, betrokken moeten zijn bij de implementatie van de strategie.”
Holla Advocaten met de Merkkrachtcampagne #dekoplopers
De marketingdoelstelling van deze campagne is om de naamsbekendheid in de Brainport regio (Eindhoven) te vergroten. De campagne laat op een eigentijdse en toegankelijke manier zien wat succesvolle ondernemers en professionals motiveert. In een speciaal voor de videocampagne ontwikkelde auto met camera worden professionals uit de zakelijke top geïnterviewd.
De jury: “Met de #dekoplopers campagne zet Holla Advocaten een mooie multichannel case neer met een duidelijke doelstelling en een goede aanpak. De creativiteit van de campagne laat zich onder andere zien in een crossmediale strategie.”
Over de jury
De nominaties zijn gekozen door de vakjury bestaande uit voorzitter Ment Kuiper, directeur CustomerTalk, Nord van de Mosselaer, Demand Generation Manager B2B bij Tele2 Nederland, Jan van Ginkel, Uitgever Management Team bij MT Mediagroep en Cathelijne Quarré- Bijleveld, Director of Field marketing bij Snow Software.
Juryvoorzitter Ment Kuiper. “Het is mooi dat we ook dit jaar weer fraaie B2B-cases in de spotlights kunnen zetten. We kijken uit naar de presentaties op 15 maart.”
Pitch en uitreiking op 15 maart 2018
De twee kanshebbers staan op het podium op 15 maart a.s. in Duin & Kruidberg te Santpoort – live! – Zij gaan de strijd met elkaar aan tijdens het B2B Marketing Forum. Het publiek bepaalt samen met de jury wie er wint. Heeft een van de finalisten nu al jouw voorkeur? Meld je dan meteen aan. Hier vind je tevens alle informatie over het B2B Marketing Forum.
Over de B2B Marketing Award
In 2010 introduceerde B2B marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B marketing in ons land. Tegelijkertijd was er een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.