Industry Wire

Geplaatst door AndAgencyAmsterdam

AndAgencyAmsterdam breidt team uit met zes nieuwe medewerkers en benoemt Sep de Baan als CFO

Data-driven influencer-, PR- en content agency AndAgencyAmsterdam verwelkomt zes nieuwe medewerkers en benoemt Sep de Baan als Chief Financial Officer. Met deze uitbreiding investeert het bureau in de verdere groei van haar propositie gericht op jong talent en next generation merken.

AndAgencyAmsterdam is gespecialiseerd in het ontwikkelen van strategische merkverhalen en impactvolle data-gedreven campagnes waarmee merken jonge doelgroepen aantrekken én behouden. De nieuwe teamleden brengen een frisse mix van ervaring uit de PR-, influencer-, event- en marketingwereld mee. De komst van CFO Sep de Baan markeert daarnaast een belangrijke stap in de professionalisering van de interne organisatie en de strategische groeiambities van het bureau.

Sep de Baan
De nieuwe CFO met internationale achtergrond Sep de Baan brengt ervaring mee uit de private equity-wereld, onder meer als associate bij Waterland Private Equity en Capital A Investment Partners. Met zijn academische achtergrond aan Harvard University en Delft University of Technology, versterkt hij de financiële en zakelijke slagkracht van het bureau.

Daarnaast zijn er vijf next generation professionals recent gestart:
● Daisy Advocaat, Client Manager – PR & Events: werkte eerder voor SimplyPR aan campagnes voor Paula’s Choice en FOREO, en is nu verantwoordelijk voor de PR- en eventstrategie voor onder meer L’Oréal Dermatological Beauty.
● Jill Aaldriks, Jr. Creative: werkte aan campagnes voor Milka en LU bij Mondelez International en voegt sterke merkstrategische kennis toe aan het creatieve team.
● Meike Heldt, Jr. Client Manager – PR & Events: brengt ervaring mee uit de lifestylemedia met stages bij ELLE en Cosmopolitan.
● Wies Kallewaard, Jr. Client Manager – Influencer Marketing: maakt de overstap van executive search naar influencer marketing en neemt waardevolle inzichten mee over leiderschap en impactvolle connecties.
● Bram van der Ven, Jr. Creative Strategy Manager: stroomt door vanuit een stage en versterkt het strategieteam met zijn analytisch vermogen en ervaring in merkstrategie.

Sophie van der Schat, co-CEO en founder van AndAgencyAmsterdam: “Wat onze campagnes zo sterk maakt, is dat we precies weten hoe we jong talent kunnen aanspreken, omdat we zelf de doelgroep zijn. We begrijpen wat hen drijft, wat hen inspireert en wat hen bindt aan een organisatie. Dat maakt het verschil. Daarbij is het behouden van talent ook cruciaal. AndAgencyAmsterdam blijft bouwen aan een bureau waar jonge mensen niet alleen instappen, maar ook door kunnen groeien tot leiders van de toekomst.”

Meer informatie: www.andagency.amsterdam

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht