Geplaatst door Arrow

Arrow Electronics door Broadcom geselecteerd als Cloud Commerce Manager voor VMware in 19 Europese landen

Houten, 26 Augustus 2024 — Leverancier van wereldwijde technologieoplossingen Arrow is door Broadcom benoemd tot Cloud Commerce Manager (CCM) voor het VMware Cloud Service Provider-programma in 19 Europese landen.

De nieuwe overeenkomst biedt VMware Cloud Service Provider (VCSP)-partners in deze regio’s via Arrow toegang tot VMware Cloud Foundation (VCF).

Na de overname door Broadcom heeft VMware zijn productaanbod vereenvoudigd. Het VCSP-programma richt zich nu op VMware Cloud Foundation, het vlaggenschip van het bedrijf op het gebied van private cloud-platformen.

VMware Cloud Foundation is het eerste private cloud-platform in de sector dat schaalbaarheid en flexibiliteit in de publieke cloud biedt met private cloud beveiliging, veerkracht en prestaties. VCF ondersteunt de digitale innovatie van klanten met versnelde modernisering van de infrastructuur, een uniforme cloudervaring, betere cyberweerbaarheid en platformbeveiliging.

Nick Bannister, president van Arrows Enterprise Computing Solutions in EMEA: “Al meer dan twintig jaar distribueert Arrow VMware-oplossingen in heel Europa. Onze grondige kennis, gecombineerd met onze marktexpertise, is ideaal voor ons om MSP’s te helpen hun positie te versterken in een zich ontwikkelend landschap. Onze plaatselijke teams zullen de omzetgroei van klanten blijven ondersteunen, terwijl ze hen tevens helpen om het maximale uit het nieuwe Advantage Partner-programma voor VCSP te halen.“

Eerder dit jaar kondigde Broadcom zijn nieuwe Advantage Partner-programma voor VCSP-partners aan. Het programma zal de toewijding van VCSP-partners erkennen en d.m.v. een vereenvoudigd prijsmodel, verbeterde marges en betere voordelen hun groei stimuleren.

„Arrows gevestigde aanwezigheid op de Europese markt, gecombineerd met hun bewezen track record in VMware-oplossingen, positioneert hen goed om onze VCSP-strategie te ondersteunen”, aldus Ahmar Mohammad, Vice President van partners, managed services and solutions go to market, VCF Division bij Broadcom. „We kijken ernaar uit om samen te werken terwijl we ons partnerprogramma ontwikkelen.“

Arrow zal VCSP-partners in de volgende landen ondersteunen: Oostenrijk, Belgi , Luxemburg, Tsjechi , Denemarken, IJsland, Baltische staten (Estland, Letland, Litouwen), Duitsland, Finland, Frankrijk, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Spanje, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.

Over Arrow Electronics

Duizenden toonaangevende technologiefabrikanten en serviceproviders profiteren van de innovatie van Arrow Electronics. Met een omzet van 33 miljard dollar in 2023 ontwikkelt Arrow technologische oplossingen die het bedrijfsleven en het dagelijks leven helpen verbeteren. Ga voor meer informatie naar arrow.com.