Aspect Software lanceert Customer Self-Service Platform Voxeo CXP Pro 14

Amsterdam, 19 mei 2014 – Aspect Software, de toonaangevende leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagement, workforce optimization, back-office en bekroonde cloudoplossingen, lanceert Voxeo CXP Pro 14. Dit is een bundel nieuwe releases van Voxeo CXP 14, het lifecycle-managementplatform voor self-service applicaties, en Prophecy 14, het IVR-platform. Door de uitbereidingen van de Business User Interface (BUI) en ondersteuning van mobiele web applicaties, creëert CXP Pro 14 een compleet softwareplatform waarmee customer self-service applicaties voor meerdere platforms gebouwd, uitgerold, beheerd en geanalyseerd kunnen worden. Daarbij valt te denken aan applicaties voor onder meer Interactive Voice Response (IVR), interactieve SMS, het mobiele web en social media. CXP Pro 14 is geïntegreerd met Aspect’s Unified IP contactcentersoftware-platform, dat daardoor zijn IVR en multi-channel self-service functionaliteit aanzienlijk ziet uitgebreid functionaliteit aanzienlijk ziet uitgebreid.
“Aspect heeft als missie om het onze klanten gemakkelijker te maken om met hun consumenten in verbinding te komen. De adoptie van CXP, het enige platform dat voorziet in automatisering van het klantcontact over alle interactiekanalen heen via dezelfde interface voor de ontwikkeling en het gebruik, laat dit weer eens zien,” zegt John Amein, vicepresident product management bij Aspect. “Verdere toepassing van CXP Pro en integratie met Aspect Unified IP stellen ondernemingen in staat om zich te transformeren en om opmerkelijke klantervaringen te bieden die beantwoorden aan de eisen van de consument van vandaag.”
Voxeo CXP Pro 14 maakt het voor gebruikers in de business gemakkelijk om de controle te krijgen over de IVR-, mobiele, en SMS-applicaties voor de consument zonder IT te hoeven inschakelen of langdurige ontwikkelingscycli in te moeten gaan.
De verbeteringen van Voxeo CXP 14 omvatten:
- Verrijkte Business User Interface waardoor niet-technische medewerkers in staat zijn zonder tussenkomst van IT IVR-regels te configureren, zoals bedrijfsuren, menu-opties en marketingaankondigingen. Rol-gebaseerde toegang maakt het mogelijk om gebruikers toe te wijzen aan afdelingen (klantenservice, marketing, backoffice, etc.) voor betere aansluiting op bestaande bedrijfsprocessen.
- Uitgebreide ondersteuning van widgets die gebruik maken van het onderliggende jQuery Mobile framework.
- Verbeterde debugging van mobiele webapplicaties met gesynchroniseerde views van test client en application state.
- Toegang tot geolocatie-functionaliteit in mobiele webapplicaties.
- Nieuwe versie van CXP Analyzer geeft een beeld van onder meer multi-datacenter data-aggregatie, backend access statistieken, version-by-version trend reports.
- Integratie met Aspect Unified IP voor het afhandelen van de transfer van call data tussen Unified IP en CXP Pro bij de overdracht van gesprekken in beide richtingen.
- Nieuwe web-gebaseerde IDE voor systeembeheerders geeft dezelfde look-and-feel als Prophecy Commander, de interface voor IVR-configuratie en –provisioning.
- Ondersteuning van Nuance® Dialog Modules (NDM).
Prophecy 14 omvat ondersteuning van VMware en Microsoft Hyper-V voor het draaien van de complete stack in gevirtualiseerde omgevingen voor nog grotere schaalbaarheid en kleinere beheeroverhead. Andere verbeteringen omvatten additionele security features en support voor LumenVox® ASR engines om Nuance en Prophecy ASR bij zowel on-premise als cloudlevering te completeren.
Voxeo CXP Pro 14 kan hier worden geprobeerd: http://www.voxeo.com/free.
Over Aspect
Aspect’s volledig geïntegreerde oplossing verenigt de drie belangrijkste aspecten van modern contactcentermanagement: klantinteractiemanagement, workforce optimization en back-office. Op basis van een complete suite van cloud, hosted en hybride toepassingsmogelijkheden helpen wij de meest veeleisende contactcenters ter wereld om hun mensen, processen en contacten naadloos op elkaar af te stemmen en daardoor opmerkelijke klantervaringen te bieden. Kijk voor meer informatie op www.aspect.com.
Volg Aspect op Twitter via @aspectSW en @aspectbnlux. Lees de blogs op http://blogs.aspect.com.
Aspect, the Aspect logo, Voxeo and the Voxeo logo are either trademarks or registered trademarks of Aspect Software, Inc. or Voxeo Corporation in the United States and/or other countries. The names of other companies and products mentioned herein may be the trademarks of their respective owners.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.