Industry Wire

Geplaatst door Fama Volat

auto.nl kiest voor Fama Volat

Raamsdonkveer – Na een korte bureau-oriëntatie kiest auto.nl voor Fama Volat. Het bureau is verantwoordelijk voor de herpositionering en merkidentiteit. De eerste merkcampagne, met onder meer de lancering van een nieuwe pay-off, wordt midden april gelanceerd.

Partnerschap
In 2023 onderzocht auto.nl hoe het merk zich kon herpositioneren van de huidige online only strategie naar digital first strategie met een fysieke winkel. Fama Volat werd geselecteerd om auto.nl hierbij te begeleiden. “De samenwerking met Fama Volat is een belangrijke stap in onze groeistrategie en ambities. Zo hopen we met hen de automotive branche een beetje op te kunnen schudden. Met name met hun creativiteit en strategische, dan wel pragmatische aanpak hebben ze ons weten te overtuigen. Aankomend jaar zullen we dan ook door middel van creatieve campagnes auto.nl samen verder gaan uitbouwen.”, aldus Zoë van der Zee, Brand & Marketing manager auto.nl.

Merkcampagne
Dit jaar zal auto.nl onder de creatieve regie van Fama Volat met deze nieuwe merkpositionering naar buiten treden, waarbij ook een nieuwe pay-off zal worden geïntroduceerd. “Bij het maken van een campagne voor auto.nl streven we ernaar om niet alleen auto’s te verkopen, maar om een ervaring te bieden die de klant centraal stelt. Dat is waar creativiteit en toewijding samenkomen, en dat is wat auto.nl onderscheidt en ons trouwens ook.”, aldus Joris Raaijmakers, creatief directeur van Fama Volat.

Over auto.nl
Auto.nl, onderdeel van de Louwman Group sinds 2017, biedt een uitgebreid assortiment aan gebruikte auto’s aan. Met opties voor koop en private lease. Klanten kunnen op afspraak een bezichtiging inplannen om de auto te bekijken in Raamsdonksveer voordat ze deze online aanschaffen

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht