Industry Wire

Geplaatst door Anchr

AXI Software wordt Anchr 

Willebroek, 5 november 2024 – AXI Software, toonaangevend leverancier van software- en IT-oplossingen gaat verder onder de nieuwe merknaam Anchr. Deze naamswijziging markeert de start van de uitbouw van een House of Companies met een vernieuwde strategische visie die innovatie en ondernemerschap vooropstellen. Anchr zet in op Europese groei middels een buy & build strategie met een focus op software en SaaS-oplossingen. De organisatie verwacht meerdere acquisities per jaar te doen, waarbij de eigen identiteit en het merk van de organisaties behouden blijven.

Verankerd en toch in beweging
Anchr werd niet zomaar gekozen. Anchr is via AXI Software al jarenlang verankerd binnen de software- en IT-wereld en zal ook nu via haar merken gestandaardiseerde en maatwerkoplossingen blijven leveren. Binnen de nieuwe organisatie komt de focus te liggen op ondernemerschap door de ondernemersvrijheid en ownership te geven, maar ze te ondersteunen met een klankbord en expertise vanuit de holding

Ron van den Broek, CEO van Anchr: “Het is onze ambitie om met Anchr een overkoepelend merk uit te bouwen. Een thuis waar software- en IT-bedrijven elkaar kunnen inspireren en waar co-creatie en innovatie centraal staan. Anchr staat voor groei en vernieuwing, verankerd in een solide en betrouwbare basis. Een ideale voedingsbodem voor ondernemerschap. Door intensiever te investeren in onze producten en ondersteuning, willen we de beste oplossingen voor de uitdagingen van vandaag bieden. Klanten kunnen bij ons terecht voor betrouwbare, schaalbare oplossingen die meegroeien met hun behoeften en de markt.”

Anchr vandaag de dag
Anchr telt vandaag een 7-tal oplossingen. De organisatie biedt kassasoftware, inkoopsoftware, financiële software, dossierbeheersoftware, contractbeheersoftware, verkiezingssoftware en maatwerk. Anchr telt om en bij de 350 medewerkers en rekent bedrijven als De Bijenkorf, ANWB, Colruyt Group, Vandemoortele, Ctgb, Plus, Intratuin, Raad van State en Umicore tot haar klanten.

Een nieuw visueel tijdperk
Met de introductie van een nieuwe naam en merkidentiteit, komt ook een nieuwe website. De nieuwe huisstijl weerspiegelt waar Anchr voor wil staan: innovatief en gretig om grenzen te verleggen, nabij, toegankelijk en menselijk.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht