BAM Marketing Congress lanceert podcasts

In het kielzog van het Belgische BAM Marketing Congress verschijnt sinds vandaag een eerste 13-delige podcast reeks “Casual Talks”. Goed nieuws voor zij die niet op het congres aanwezig konden zijn of zich verder willen verdiepen in bepaalde topics die aan bod kwamen. Elke week geven nationale en internationale gasten wat meer duiding over hun keynote. Steven Verbruggen, managing director van het Leuvense agency AdSomeNoise, popt zich om tot podcast host en leidt de gesprekken in goede banen.
De wekelijkse onderwerpen variëren enorm, net zoals de verschillende keynotes op het congres, Van Artificial Intelligence tot customer centricity. Van duurzaam ondernemen tot retail marketing. Met duiding van experts in hun vakgebied. In de eerste aflevering is dat niemand minder dan Joe Pulizzi. Deze ‘Godfather of Content Marketing’ geeft gepassioneerd tips over hoe je door minder te doen, je contentstrategie naar een hoger niveau kan tillen.
In de volgende weken passeren tal van andere inspirerende gasten de revue, waaronder Sara Riis-Carstensen (voormalige global brand director van Lego), Claus Raasted (marketing coach & Director of the College of Extraordinary Experiences) en Average Rob (YouTuber, creator en entrepreneur).
De podcast geeft iedereen een kans om het afgelopen BAM Marketing Congress te herbeleven en wil geïnteresseerden warm maken voor de volgende editie op 7 en 8 december 2023.
Deze podcast werd mogelijk gemaakt door AdSomeNoise, OFCORES en Aluvision. Een overzicht van de meest recente afleveringen vind je hier: https://marketingcongress.be/podcast
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.