Industry Wire

BiedMeer gaat internationaal en wordt CCV Shop

BiedMeer gaat per 13 januari verder onder de naam CCV Shop. Op 10 maart 2014 is BiedMeer overgenomen door CCV Group, specialist op het gebied van omni-channel betaaloplossingen. Met deze stap hebben CCV Group en BiedMeer de krachten binnen de online en offline shopwereld gebundeld. Dit creëert voor BiedMeer de kans om te blijven groeien en innoveren en haar klanten continu de nieuwste mogelijkheden op het gebied van e-commerce te bieden.

BiedMeer werd vijftien jaar geleden opgericht en is marktleider in de e-commerce branche. Bij BiedMeer vinden klanten een totaaloplossing voor het opzetten van een webwinkel. Sinds de start in 1999 faciliteert het team, dat uit twintig professionals bestaat, ruim 35.000 webwinkels. CCV Group en BiedMeer spelen samen in op het veranderende koopgedrag van de consument. De consument kijkt, vergelijkt en maakt zijn keuze, maar doet een aankoop niet langer uitsluitend in een fysieke winkel of enkel online. Samen bieden CCV en BiedMeer, met hun omni-channel totaaloplossing, MKB’ers de mogelijkheid in te spelen op de veranderende wensen van de consument.

Naamswijziging
Vanaf 2015 richt BiedMeer zich niet langer alleen op de Nederlandse markt. De cloud-based webshops zijn dan, behalve in Nederland, ook beschikbaar in de landen waar CCV Group met 10 kantoren actief is: België, Luxemburg, Duitsland en Zwitserland. Randy Marcus, commercieel directeur van BiedMeer: “In lijn met deze internationalisering gaat BiedMeer vanaf 13 januari verder onder de naam CCV Shop. Onze bedrijfsfilosofie om innovatief te blijven en méér te bieden verandert niet met de nieuwe naam CCV Shop. BiedMeer blijft, met behoud van personeel en directie, een zelfstandige eenheid binnen CCV Group en blijft haar klanten dezelfde service en mogelijkheden bieden als voorheen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht