BizzCon en PFM Intelligence bundelen krachten

Vanaf april 2025 slaan full service ICT-dienstverlener BizzCon en data-analysebedrijf PFM officieel de handen ineen. Met deze samenwerking richten beide partijen zich op één helder doel: de retailbranche helpen groeien. Door elkaars krachten te benutten – PFM als specialist in movement data en BizzCon als ICT-expert – kunnen retailers rekenen op nog betere inzichten en krachtige ICT-infrastructuur.
Waarom deze samenwerking?
“We kwamen elkaar steeds vaker tegen bij gezamenlijke klanten”, vertelt Dennis Ebbenhorst, eigenaar van BizzCon. “PFM Intelligence is al jaren toonaangevend met hun datatechnologie en wij richten ons op het beheren en optimaliseren van ICT-omgevingen, netwerken en systemen. Door samen te werken, kunnen we allebei doen waar we goed in zijn. PFM kan zich volledig focussen op movement data, terwijl wij zorg dragen voor een krachtige ICT-infrastructuur. Retailers krijgen zo het beste van twee werelden.”
“Retailers krijgen het beste van twee werelden”
Klant en eindgebruiker voorop
Beide organisaties delen de visie dat de klant en haar eindgebruiker centraal moet staan. Michel L’amie van PFM Intelligence vertelt: “Door onze samenwerking met BizzCon ontzorgen we retailers volledig: van de technische basis tot en met het strategisch benutten van bezoekersdata. Zo kunnen we retailers nog beter ondersteunen en het maximale uit hun locatie(s) halen.”
Toekomstperspectief
Het uiteindelijke doel? Retailers helpen de juiste keuzes maken, zodat ze relevanter, winstgevender en toekomstbestendiger worden. Met deze bundeling van krachten verwachten we dat zowel individuele winkels als hele winkelgebieden verder zullen groeien.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.