Industry Wire

Geplaatst door BLUB media

BLUB media komt met ludieke actie voor ondernemers

Je hoofd boven water houden in tijden van corona is voor veel ondernemers een flinke uitdaging. Ondanks het speciale noodpakket van het kabinet vallen er harde klappen. Om ondernemend Nederland te steunen is full service reclamebureau BLUB media daarom met een ‘extra persconferentie’ gekomen. In de video lanceert BLUB media een ludieke actie waarbij ze eenmalig het ‘Houd Je Hoofd Boven Water Pakket’ weggeven: een compleet website en marketing pakket t.w.v. €10.289.

Creatief denken is de oplossing in lastige tijden

‘Als reclamebureau hebben wij nauw contact met onze klanten. We maken van dichtbij mee hoe deze bizarre tijd effect heeft op ondernemers’, aldus Maurice Jong, die samen met compagnon Bas de Wildt BLUB media opzette. Volgens Maurice is creatief denken de oplossing in lastige tijden. ‘Neem onszelf als voorbeeld. Wij durven anders te zijn dan anderen. In tegenstelling tot veel bureaus werken wij niet met het uurtje-factuurtje. Heldere pakketten en vaste maandprijzen, daar geloven we in.’

Bas de Wildt voegt daaraan toe: ‘Anders denken staat ook centraal in onze projecten. We proberen altijd iets te vinden waardoor onze klanten opvallen tussen de concurrentie. Dat wilden we ook met deze actie: opvallen op een positieve manier.’

‘In tijden waarin weinig geld uitgegeven wordt aan marketing wil je toch zichtbaar blijven’, vervolgt Maurice. ‘Als je daar ook nog iemand mee kan helpen, is dat helemaal mooi meegenomen. Zeker in deze tijd is het fijn om iemand blij te kunnen maken met een pakket waar je echt iets aan hebt. Want juist nu, wanneer de rest van de markt stil ligt, is dit je kans om de focus op online te leggen.’

Houd je hoofd boven water

Maurice Jong: ‘Na een brainstorm met het team is het idee voor de persconferentie en het ‘Houd Je Hoofd Water Pakket’ ontstaan. Opvallend, ludiek en misschien wel een beetje gewaagd. Maar de reacties zijn meer dan positief.’

De tip van oprichters Bas en Maurice om je hoofd boven water te houden in een lastige tijd? ‘Zorg dat je top-of-mind blijft. Branding is nog steeds een ijzersterke marketingstrategie. Kijk ook naar de kansen die er liggen op online gebied. Met een flinke dosis creativiteit kom je een heel eind.’

Over BLUB media

BLUB media is in 2016 opgericht door Maurice Jong en Bas de Wildt. Wat begon als een media-adviesbedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een full service reclamebureau met acht professionals. Vanuit oprechte interesse en met een creatieve denkwijze ontzorgen ze ondernemers op alle vlakken in hun marketingactiviteiten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht