Industry Wire

Geplaatst door ACE

Bolletje en ACE bureaus Blauw Gras en Glasnost bundelen krachten.

Bolletje is een nieuwe samenwerking gestart met social bureau ACE | Blauw Gras en creatief pr bureau ACE | Glasnost met als doel hét gespreksonderwerp aan zowel de ontbijt- als de lunchtafel te blijven. Bolletje wil zich door middel van social media en corporate & brand pr, richten op diverse thema’s en producten, zoals de bekende crackers & knäckebrod, tussendoortjes en kruidnoten.

Karlijn Ordelmans, Marketing Manager bij Bolletje zegt: “Bolletje staat voor kwaliteit, ambacht en vindingrijkheid. Met ons brede assortiment zijn we er voor alle huishoudens. Bijna iedereen kent Bolletje, maar de uitdaging ligt voor ons bij de concurrerende huismerken. Met de nieuwe samenwerkingen willen we verder bouwen aan ons merk en de band met bestaande en nieuwe consumenten versterken.”

De twee ACE agencies dragen vanuit hun eigen expertise bij aan het iconische Nederlandse merk. “We doen het goed bij de merken die graag heel Nederland aanspreken”, legt Ido Sharon, Managing Director van Blauw Gras uit. “Hartstikke leuk om naast klanten als Hertog Jan en PostNL, ook Bolletje te mogen verwelkomen. Door middel van social strategie, creatie en community management gaan we de aanwezigheid van Bolletje op de populaire platforms versterken met snackable content voor de jongere doelgroep. Content met een knipoog zoals Bolletje dat zo goed kan.”

Ook Managing Director bij Glasnost Stijn Zwinkels is trots om Bolletje toe te voegen aan het FMCG-portfolio. “Bolletje is een vindingrijk en eigentijds bakkersmerk en we kijken ernaar uit om deze waarden nog steviger te verankeren in de maatschappij. We gaan aan de slag met campagnes voor de verschillende productgroepen, zoals kruidnoten en tussendoortjes, vanuit het earned gedachtegoed.”

Over Bolletje
Het iconische Nederlands merk Bolletje staat al jarenlang bekend om zijn heerlijke en verantwoorde
bakkersproducten. Van kruidnoten tot beschuit en van crackers tot tussendoortjes. Bolletje biedt een breed
assortiment aan producten die met liefde en bakmanschap worden gemaakt. Onze missie is om mensen
bewust te voeden en meer te verbinden. Met een rijke traditie en een innovatieve aanpak streven we ernaar
om elke dag een stukje beter en smaakvoller te maken. Bij Bolletje geloven we dat goede voeding en bewust
genieten hand in hand gaan, en we nodigen iedereen uit om samen met ons te genieten van de lekkere
momenten in het leven. Voor meer informatie, bezoek bolletje.nl

Over ACE | Glasnost
Glasnost is het #1 PR-bureau voor earned merkaandacht. Gespecialiseerd in strategie en creativiteit voor
corporate- en marketing PR. Dankzij een gedurfde, eerlijke en strategische benadering van communicatie
versterkt Glasnost de positie van haar klanten binnen de samenleving. Interpolis, VodafoneZiggo, Unilever en Rituals maken deel uit van het internationale portfolio. Glasnost is onderdeel van ACE, een modern netwerk voor de merken van morgen. Voor meer informatie, bezoek glasnost.amsterdam

Over ACE | Blauw Gras
Wij zijn ACE | Blauw Gras. Al 12,5 jaar laten wij merken groeien met de kracht van social. Alles begint bij ons
op social, daar vinden we de strategische inzichten en valideren we gecreëerde content. Zo geven we merken een natuurlijke plek binnen online communities als basis voor echte relaties met de doelgroep. Wij werken voor merken als Hertog Jan, McDonald’s, Videoland en PostNL. Blauw Gras is onderdeel van ACE, een modern netwerk voor de merken van morgen. Voor meer informatie, bezoek blauw-gras.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht