Bosch en Siemens Huishoudapparaten kiest voor The online company

The online company, onderdeel van CANDID, is vanaf vandaag verantwoordelijk voor het optimaliseren van de publieke online shops van de merken Bosch en Siemens. De strategische samenwerking zal in het teken staan van het verder verbeteren van de klantreis op deze direct sales kanalen.
Bosch en Siemens Huishoudapparaten verkoopt via de online shops accessoires, reinigingsmiddelen, onderdelen en outlet apparatuur van de A-merken Bosch en Siemens. Deze direct sales kanalen zijn eveneens een belangrijke spil in het bedrijfsbeleid om duurzaamheid en circulariteit te bevorderen. Met name de verkoop van outlet en b-keus apparatuur, waarmee een product een tweede kans krijgt, draagt niet alleen bij aan de circulariteit van het bedrijf maar speelt ook in op de toegenomen behoefte van de consument voor duurzaamheid.
Karin van Leeuwen, Head of Direct Sales, zegt: “We waren op zoek naar een ervaren strategische partner om de performance van onze publieke online shops – als touchpoint in de totale klantreis – te optimaliseren. Deze partner hebben wij gevonden in The online company, hun zeer gedreven performance marketing aanpak en proactieve houding maakt dat ze een gedegen aanvulling zijn van ons team.”
Oscar Levi, Head of Commerce bij The online company, vult aan: “Het vraagstuk waarmee Bosch en Siemens Huishoudapparaten naar ons toe kwam, sprak ons direct aan – het is namelijk een geweldige uitdaging en vroeg om een intensieve samenwerking. Dit maakt dat we als een team werken en een performance groei over meerdere facetten van de online shops kunnen realiseren. We kijken enorm uit naar deze lange termijn samenwerking.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.