Calco lanceert vernieuwde merkstrategie en campagne: ‘Een andere kijk op talent’
Amsterdam, 6 januari 2025 – Calco, de specialist in het opleiden en detacheren van IT-talent start het jaar met een vernieuwde merkstrategie en campagne. Met deze campagne onderstreept Calco haar rol als gamechanger in IT-talentontwikkeling en laat het bedrijf zien dat een nieuwe kijk op talent kan leiden tot verrassende en duurzame oplossingen in IT. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met SteamTalmark. |
De kern van de nieuwe strategie ligt in de filosofie dat je geen IT’er hoeft te zijn om de beste IT’er te worden. Outsiders die van nature out-of-the-box denken, brengen verfrissende perspectieven en innovatieve oplossingen in een sector die continu in beweging is. |
Een maatschappelijk probleem |
Juist door op een vernieuwende manier naar talent te kijken, verbreedt Calco de markt en creëert het mogelijkheden voor zowel potentiële kandidaten als de B2B-markt. Als verbinder tussen talent en organisaties toont Calco dat mensen zonder IT-achtergrond volop kansen hebben om succesvolle IT-professionals te worden en zo bij te dragen aan het verminderen van het tekort aan IT-talent. |
Waarom anders kijken het verschil maakt |
De campagnevideo, de vernieuwde website en de nieuwe pay-off ‘Calco. Een andere kijk op talent.’ versterken de merkpositionering als pionier in het opleiden en plaatsen van IT-talent. Vanaf vandaag is de campagne te zien via onlinekanalen, social media, podcasts, Digital Out of Home en samenwerking met diverse influencers. |
Credits: |
Mediabureau: AbovoMedia |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.