Geplaatst door CIRRO E-Commerce

CIRRO E-Commerce breidt verzendoplossingen in Europa uit door integratie met Picqer

CIRRO E-Commerce, een toonaangevende aanbieder van e-commerce logistieke oplossingen, maakt de nieuwe integratie met Picqer bekend, een magazijnsoftware voor webwinkels. Deze integratie stelt e-commercebedrijven in staat om een complete verzendoplossing te benutten die is afgestemd op hun specifieke behoeften, waardoor complexiteit wordt verminderd en de klanttevredenheid wordt verhoogd.
Met de naadloze integratie van Picqer’s warehouse management systeem (WMS) en het uitgebreide Europese verzendnetwerk van CIRRO E-Commerce, krijgen bedrijven de mogelijkheid om pakketten en brievenbuspakjes eenvoudig te verzenden naar huishoudens in bijna alle Europese landen. Daarnaast biedt de integratie ook de mogelijkheid voor pick-up diensten in de Benelux en toegang tot duizenden afgiftepunten (PUDO’s) verspreid over heel Europa. Klanten kunnen ook profiteren van geavanceerde functies zoals gepersonaliseerde verzendlabels, retouroplossingen, verzekeringsopties, handtekeningbevestiging bij ontvangst, zaterdaglevering en expressverzending.
“Bij CIRRO E-Commerce streven we er voortdurend naar om de klantervaring te optimaliseren,” aldus Thijs Boots, Vice President en Head of Sales bij CIRRO E-Commerce. “Dankzij deze integratie kunnen we naadloze, efficiënte verzendoplossingen leveren aan meer e-commercebedrijven in heel Europa. De integratie vereenvoudigt de crossborder logistiek, waardoor wij beter kunnen inspelen op de groeiende vraag van online retailers naar flexibele, pan-Europese verzendmogelijkheden.”

Over Picqer
Picqer is gebruiksvriendelijke magazijnsoftware die speciaal is ontworpen voor online winkels met eigen magazijnen. Het helpt bedrijven om efficiëntie en effectiviteit te maximaliseren, met oplossingen voor looproutes, inkoop en voorraadontvangst, picklijsten en retourverwerking. In Nederland wordt inmiddels 10% van alle online bestellingen verwerkt via Picqer. Met een sterke focus op innovatie blijft Picqer zijn software ontwikkelen om webshops in Nederland en daarbuiten te ondersteunen bij het optimaliseren van hun magazijnbeheer.

Over CIRRO E-Commerce
CIRRO E-Commerce biedt complete, logistieke diensten voor de e-commercesector in heel Europa. CIRRO E-Commerce onderscheidt zich door flexibiliteit en betrouwbaarheid. Daarnaast kan het werken met CIRRO E-Commerce zorgen voor een besparing in de kosten en werken wij enkel met geavanceerde technologie, ondersteund door lokale teams van experts. Voor de klanten van Picqer betekent dat support vanuit Nederland met Nederlands sprekende customer service medewerkers en key accountmanagers. Met een uitgebreid transportnetwerk en een fysieke aanwezigheid in meer dan 30 landen, waaronder de VS, het VK, de EU en Australië, bedient CIRRO E-Commerce zijn klanten wereldwijd.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
branding@cirroecommerce.com
Website: