Clarity Amsterdam gaat HubSpot ondersteunen voor meer lokale zichtbaarheid

Amsterdam, 12 oktober 2022 – HubSpot, het toonaangevende customer relationship management (CRM) platform, kiest Clarity als communicatiepartner in de Benelux. De belangrijkste doelstelling van de samenwerking is om meer bekendheid en zichtbaarheid voor het merk te genereren in de lokale markt. Met een nieuw kantoor in Amsterdam heeft het bedrijf serieuze groeiambities in de regio. Het lokale Clarity-team is geen onbekende voor HubSpot: eerder werkten de twee bedrijven al succesvol samen om de naamsbekendheid in de Benelux te versterken. Daarbij kan Clarity vertrouwen op diepgaande branche-expertise dankzij hun werk met toonaangevende merken zoals Citrix, Zoom, The Next Web en Momentive.
HubSpot biedt met zijn CRM-platform alle nodige software en ondersteuning om bedrijven te helpen groeien en – van marketing en sales tot support – een optimale klantervaring te bieden. Inmiddels worden de tools en integraties van HubSpot door meer dan 150.000 klanten in ruim 120 landen gebruikt.
“We zijn zo blij met de samenwerking met Clarity,” zegt Pernilla Jungåker, Senior Marketing Manager Nordics & Benelux bij HubSpot. “Ze zijn zeer professioneel en flexibel met veel kennis binnen hun vakgebied. Ik kijk ernaar uit om te zien hoe deze relatie kan groeien en welke mooie ideeën en projecten we in de nabije toekomst samen kunnen creëren.”
“Dat we in deze fase van groei worden aangesteld als communicatiepartner voor HubSpot betekent veel voor ons”, zegt Thomas Cordes, Managing Director bij Clarity Amsterdam. “We werken graag voor innovatieve groeibedrijven die de klant centraal zetten en daar is HubSpot een prachtig voorbeeld van. We zien mooie kansen om het CRM-platform, de tools en de sterke en hechte community van HubSpot nóg zichtbaarder te maken in de Benelux.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.