CLUSE kiest voor SuperHeroes Amsterdam

Amsterdam 13 juli 2017 – Het snelgroeiende horlogemerk CLUSE kiest voor SuperHeroes Amsterdam voor het ontwikkelen van social media content en de communicatie- en brand strategie. Het is een ambitieuze samenwerking aangezien het label momenteel een van de snelst groeiende merken is in de wereld.
CLUSE is opgericht in 2013 en werd in recordtijd een van de meest gewilde horlogemerken wereldwijd. Zo verkocht CLUSE vorig jaar meer dan een miljoen horloges wereldwijd en de verwachting is het dit jaar te verdubbelen. Geleid door een zeer ambitieus en jonge groep mensen, heeft CLUSE haar merk gebouwd door middel van een significante internationale influencer en online marketingstrategie. De focus ligt nu vooral op creatieve digitale content om hun jonge modebewuste klant te inspireren.
CLUSE is ontzettend hard aan het groeien en om hun online brand visibility te verstevigen met een brand strategie en social media content executie, heeft het merk besloten om de creatie support in te roepen van digital native agency SuperHeroes Amsterdam. Op deze manier blijven ze ‘ahead of the wave’ en verzekeren ze zich dat de digitale content en merk uitingen de klanten zullen blijven verrassen. SuperHeroes werkt op dit moment aan de Fall/Winter en Holiday campagnes waarvan de eerste uitingen zichtbaar zullen zijn in oktober.
Rudyard Bekker, oprichter van CLUSE legt uit: “We erkennen het belang van storytelling voor merken in het huidige hyper-dynamische medialandschap. Onze creatieve campagnes moeten onderscheidend zijn en boven onze competitie uitsteken. SuperHeroes is de juiste creatieve partner voor CLUSE, omdat digital in hun DNA zit, ze de status quo niet accepteren en een uitstekend trackrecord hebben als het gaat om de aandacht van millennial vrouwen te pakken en die vast te houden.”
Rogier Vijverberg, Executive Creative Director SuperHeroes Amsterdam/New York over de samenwerking: “CLUSE opereert wereldwijd en is met hun digitale focus en investeringen in sociale media een perfecte klant voor ons. We herkennen de ambitie om een merk te worden dat wereldwijd een verschil maakt. Er zijn zoveel goede verhalen te delen over hun prachtig vormgegeven horloges. Het is nu aan ons om de hele wereld dit op een bijzondere manier te laten ervaren.”
Over CLUSE
CLUSE, opgericht in 2013, is een razendsnel groeiend horloge- en accessoire merk gericht op de modebewuste millennial vrouw. CLUSE horloges worden met een sterke focus op materiaal, stijl en kwaliteit ontworpen en geproduceerd. De designs zijn vrouwelijk, minimalistisch met een elegante touch. Het merk sprong onmiddellijk in het oog van het fashion-loving publiek en binnen een mum van tijd groeide de populariteit van CLUSE naar wereldwijd niveau, op zowel Instagram (bijna 700k volgers) als Facebook (1.5mln+ volgers). Momenteel wordt CLUSE in meer 2600 verkooppunten in 65 landen wereldwijd verkocht.
www.clusewatches.com
SuperHeroes Amsterdam/New York
SuperHeroes is een internationaal reclamebureau met een digitaal DNA. Het bureau is op een ambitieuze missie: de wereld redden van ‘boring advertising’. In de afgelopen acht jaar heeft het bureau innovatieve en onderscheidende campagnes gemaakt voor onder andere ASUS, Converse, MTV, Coca-Cola, Heineken, Essent, energiedirect.nl, CLUSE en ING. SuperHeroes heeft vestigingen in Amsterdam en New York.
http://www.hellosuperheroes.com
——————————————
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.