CM.com breidt internationale aanwezigheid uit naar Formule 1 Grand Prix van Mexico

Breda, 25 oktober 2024 – Na het succes tijdens de Dutch Grand Prix in Zandvoort, maakt CM.com dit weekend een belangrijke internationale stap door de Formule 1-ervaring bij de Grand Prix van Mexico te verbeteren met de Event App van CM.com. De Grand Prix van Mexico vindt op 25, 26 en 27 oktober plaats op het Autódromo Hermanos Rodríguez in Mexico City. Het racecircuit trekt jaarlijks meer dan 400.000 bezoekers en is een van de best bezochte Formule 1-weekenden van het seizoen.
De Grand Prix van Mexico, die sinds 2015 weer op de Formule 1-kalender staat, ziet het bezoekersaantal ieder jaar toenemen. Om de grote toestroom van bezoekers soepel te laten verlopen, zet de organisatie de Event App van CM.com in. Deze app biedt bezoekers essentiële informatie, zoals het raceprogramma en een interactieve plattegrond die helpt om gemakkelijk over het circuit te navigeren. Daarnaast zijn er live optredens van artiesten tijdens het raceweekend, waarbij bezoekers via de app tijdige pushmeldingen ontvangen zodat ze geen enkel optreden of programmaonderdeel missen.
Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com, benadrukt het belang van deze internationale mijlpaal: “Het is fantastisch dat we na Zandvoort nu ook op het wereldtoneel aanwezig zijn bij de Grand Prix van Mexico. Dit onderstreept het vertrouwen dat internationale organisaties in onze technologie stellen. Onze Event App tilt de bezoekerservaring naar een hoger niveau en we zijn trots om hieraan te kunnen bijdragen. Het succes in Zandvoort vormt een perfecte springplank om onze oplossingen ook op andere circuits wereldwijd te introduceren.
Over CM.com
CM.com biedt wereldwijd communicatie- en betaaloplossingen waarmee bedrijven hun klantinteracties verbeteren via diverse kanalen, wat resulteert in een superieure klantervaring.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.