Industry Wire

Crossmedia Communicatiegroep borgt alle specialisten onder één dak

Reclamebureau Noordwest12, ClickQ (online marketing) en V12 (online engineers) slaan vanaf heden de handen ineen binnen één nieuw merk: de Crossmedia Communicatiegroep.

Vanaf de oprichting in 1994 in het Friese Blije heeft Noordwest12 een stormachtige groei doorgemaakt. Aan de vooravond van de start van internet startten zij met een specialistisch team van developers het bedrijf V12. Net na de opkomst van Google en ontwikkelingen als social media, datamarketing richtten zij ClickQ op.

Volgens Rappange, oprichter van de bedrijven, wordt het tijd de grenzen te slechten tussen de verschillende disciplines. “We spreken niet meer over on- of offline marketing. Specialisten moeten nu met elkaar gaan samenwerken en van elkaar leren. Met de opkomst van data, die alle processen meetbaar maken, ben je volledig van elkaar afhankelijk”. “Met de samenwerking binnen de Crossmedia Communicatiegroep bereiken we nu ontzettend veel synergie en dus kostenvoordeel voor de klant.”

De Crossmedia Communicatiegroep is met een omzet van ruim 4 miljoen en bijna 50 medewerkers het grootste communicatie adviesbureau in Noord Nederland. Er zijn inmiddels vestigingen in Heerenveen, Groningen en Amsterdam.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht