Digital Sundai is officieel Google Cloud Partner

Amsterdam, 9 juni, 2020 — Digital Sundai, een gloednieuw bedrijf in digital business en AI solution consultancy, maakt vandaag bekend dat het is toegetreden tot het Google Cloud Partner Advantage Program als Service Partner. Deze samenwerking geeft Digital Sundai, dat meer dan 20 jaar ervaring op unieke wijze combineert met een agile business werkwijze en de nieuwste AI technologie, nieuwe middelen en kennis om klanten service op maat te verlenen.
Door klanten de kans te geven Google Cloud technology toe te passen in hun bedrijfsvoering, biedt de samenwerking nieuwe mogelijkheden voor vraagstukken waarin Digital Sundai zijn kennis en expertise kan inzetten. Deze bevatten:
– Het bouwen van nieuwe digital & AI competenties
– Het verbeteren van de bedrijfsprestaties door middel van AI
– Het creëren en implementeren van op Google Cloud AI & Analytics gebaseerde oplossingen
Robin Zondag richtte Digital Sundai op in oktober 2019: “We zijn heel blij dat we zo kort na de lancering van Digital Sundai reeds de kans hebben gekregen om Google Cloud als officiële partner toe te voegen. Zo verbeteren we de technische kennis en toepassingen die ten grondslag liggen aan onze digitale transformatie service, waardoor klanten vanaf het begin met de beste toekomstige AI & analytics technologieën kunnen werken. We kijken er naar uit om deze technologieën in samenwerking met Google Cloud te ontwikkelen en implementeren.’
Benieuwd naar de AI potentie van jouw bedrijf? Bezoek www.digitalsundai.com voor meer informatie, of contacteer Digital Sundai direct om een gratis quickscan aan te vragen via info@digitalsundai.com.
[Voetnoot]
Digital Sundai streeft naar het verbeteren van bedrijfsvoering door gebruik van digital en AI. Opgericht in 2019 in Amsterdam, is Digital Sunday een digital business en AI solutions consultancy. Het bedrijf is ingericht als een hedendaagse, oplossingsgerichte digital organisatie om de beste service aan klanten te kunnen verlenen:
– Agile werkwijze
– Verantwoordelijkheid laag in de hiërarchie, klantgericht, innovatie en tech savvy medewerkers,
– Gedreven door data,
– Open & netwerkgerichte organisatie.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.